Gå til innhold

Billigste sted å kjøpe MW3?

Anbefalte innlegg

Har tenkt til å gå til anskaffelse av MW3 siden ingen spiller MW2 lenger, derfor lurer jeg på hvor det er billigst å kjøpe det? Synes å huske jeg så en engelsk nettside (muligens amazon) der siden sto på norsk og med norsk valuta, og at spillet kosta rundt 150 (elns). Finner ikke denne igjen, så jeg lurer på hvor det er billigst å kjøpe det?

Skal ha det til pc, så kompitabilitet betyr ingenting

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er ikke toll på spill. Du må betale moms på varer over kr.200

+tollbehandlingsgebyr på ca 100 kr, det jeg mener. Men etter å ha lest opp om toll, så ser det ut til at frakt ikke tells i prisen i totalprisen, og mw3 til 154 kr (155 kr=gratis frakt, meh!) + 51 kr i frakt gjør fortsatt at det er under tollgrensa :D

BTW, hva er det BILLIGSTE på biit.no? Ser noe til 7 kr, men det er totalt meningsløst - vil ha noe veldig billig slik at jeg får gratis frakt..

Lenke til kommentar

Handler du for under 1000 kroner skal du ha mulighet til å "fortolle" dette selv slik at du slipper fortollingsgebyret. Dette er et gebyr som posten, ups, osv. tar for å momse det inn for deg.

Endret av JonTj
Lenke til kommentar

handler ofte selv på biit;)

hvis du skal ha det til pc

får du det for 154 kr, med gratis frakt og null toll :p

hvis du skal ha det til xbox eller ps3 må du enten vente på at prisen går ned eller venta på at kursene går ned, hvis ikke bare gå å kjøp det på elkjøp eller et annet nettsted, ligger da på 400 kr..

Lenke til kommentar

Hvordan fungerer det med moms egentlig? Slik jeg har forstått det må man betale 25% av det varen koster, men legges dette til automatisk når man handler noe for over 200kr eller får man en regning senere av staten eller noe? :)

er slik at du må betale tollen avgiften når du henter pakken i posten.

og så må du også betale Forenklet tollbehandling noe som jeg ikke er helt sikker på hva er, menne det betales også på posten eks:

Pris på varene = kr 285

+ Merverdiavgift (25% av varenes verdi)

Betales når du henter sendingen på Posten = kr 71

+ Forenklet tollbehandling

Betales når du henter sendingen på Posten = kr 110

+ Frakt

FREE Super Saver Delivery (3-10 virkedager) = kr 0

Totalt = kr 466

Dette er da tatt i fra Biit.no

Endret av igxx
Lenke til kommentar

Her ser det ut til at Dohvakiin må trå til verks med sine helt overlegne overtalelsesevner.

Get ready!

This is gonna blow your mind!

(puster inn)

KJØP BF3 I STEDET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D :D :D :D :D :D :w00t:

(puuuhster ut)

Overbevist?

Endret av Dohvakiin
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvordan fungerer det med moms egentlig? Slik jeg har forstått det må man betale 25% av det varen koster, men legges dette til automatisk når man handler noe for over 200kr eller får man en regning senere av staten eller noe? :)

og så må du også betale Forenklet tollbehandling noe som jeg ikke er helt sikker på hva er, menne det betales også på posten eks:

Pris på varene = kr 285

+ Frakt

Totalt = kr 466

Ok, takk for svar. :) Men må man betale for tollbehandling selv om man kjøper elektroniske varer? For elektroniske varer er tollfrie?

Lenke til kommentar

Pris på varene = kr 285

+ Frakt

Totalt = kr 466

Ok, takk for svar. :) Men må man betale for tollbehandling selv om man kjøper elektroniske varer? For elektroniske varer er tollfrie?

etter EØS-avtalen så skulle de vell det, og egentlig så skulle vell også spill vært det? men de er tydeligvis ikke det, er veldig usikker på dette, så hvis du vet noe, SPYTT UT!

Lenke til kommentar

Jeg er veldig usikker selv, det derfor jeg spør her :)

Edit: http://www.toll.no/templates_TAD/Article.aspx?id=219284

Her står det at elektroniske varer er tollfrie. Og det står: Lar du firmaet eller speditøren fortolle varen for deg, vil du som oftest måtte betale for denne tjenesten også.

Slik jeg forstår det må man betale fortollingsgebyr hvis levrandøren fortoller varen for deg og da skulle jeg tro at man slapp det gebyret når varen er tollfri.

Endret av Oskbre
Lenke til kommentar

Her ser det ut til at Dohvakiin må trå til verks med sine helt overlegne overtalelsesevner.

Get ready!

This is gonna blow your mind!

(puster inn)

KJØP DOOM, RED ORCHESTRA ELLER ARMA I STEDET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D :D :D :D :D :D :w00t:

(puuuhster ut)

Overbevist?

Fikset det for deg.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...