verwooks Skrevet 19. august 2003 Del Skrevet 19. august 2003 Denne harddisken ville bare ikke lenger her om dagen. Kunne være temperatur eller noe .... Men den lager iallefall to BEEP lyder mens BIOS prøver å finne den. Jeg kjenner på disken at det er denne som lager lyder, er ikke hovedkortet. (Den vibrerer) 2 lyder, med kort mellomrom. Hva står det for ? Finner ikke noe på maxtor siden .. : Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 19. august 2003 Del Skrevet 19. august 2003 Prøv PowerMax: http://www.maxtor.com/en/support/downloads...ds/powermax.htm Lenke til kommentar
verwooks Skrevet 19. august 2003 Forfatter Del Skrevet 19. august 2003 Prøvd det der ja, men hjelper ikke så mye når disken ikke er å finne engang .. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 19. august 2003 Del Skrevet 19. august 2003 Troubleshooting guide: http://www.pcguide.com/ts/x/comp/hdd/failS...upDetect-c.html Lenke til kommentar
verwooks Skrevet 19. august 2003 Forfatter Del Skrevet 19. august 2003 Troubleshooting guide:http://www.pcguide.com/ts/x/comp/hdd/failSetupDetect-c.html Hjalp meg ikke det heller egentlig. Er egentlig bare nysgjerrig på hva den feilkoden er for noe Lenke til kommentar
verwooks Skrevet 19. august 2003 Forfatter Del Skrevet 19. august 2003 Har prøvd å søke på buzz site:www.maxtor.com sound site:www.maxtor.com beep site:www.maxtor.com diagnose site:www.maxtor.com finner ikke noe ... : Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 19. august 2003 Del Skrevet 19. august 2003 les her Maxtor hard drives do not contain audio speakers. Some failure mechanisms may make a regular repeating beep from the computer's internal speaker. This may or not be hard drive related. Check your system documentation for an explanation of system beep codes. If a drive failure is possible, it is always important to make an immediate backup. Lenke til kommentar
verwooks Skrevet 20. august 2003 Forfatter Del Skrevet 20. august 2003 les her Maxtor hard drives do not contain audio speakers. Some failure mechanisms may make a regular repeating beep from the computer's internal speaker. This may or not be hard drive related. Check your system documentation for an explanation of system beep codes. If a drive failure is possible, it is always important to make an immediate backup. Merkelig, var nesten helt sikker på at det kom fra disken jeg. Men kanskje den vibrerte såpass den lyden at det var vibrasjon i disken også. Da får jeg sjekke dokumentasjon på hket mitt da .. Lenke til kommentar
LOOM Skrevet 20. august 2003 Del Skrevet 20. august 2003 høres veldig rart ut at hardisken har støtte for pipelyder :o den må jo ha speaker også isåfall.. Lenke til kommentar
verwooks Skrevet 21. august 2003 Forfatter Del Skrevet 21. august 2003 jaja .. samme kan det være .. er sikkert hket som merker at disken er ødelagt. For alle andre disker på samme ide kontroller fungerer ypperlig. Så er ikke det som er problemet .... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå