Ariston Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 Hei. I slutten av februar 2010 kjøpte jeg meg en Razer Mamba. Har vært fornøyd helt til slutten av 2011. Da begynte den å dobbeltklikke helt uten videre. Det har bare blitt værre og værre, og det føles ut som om den dobbeltklikker hver 5. gang jeg venstreklikker. Høyreklikk funker fint. Hva kan problemet være? Har prøvd å installere nye drivere, koble fra og til musen osv, men funker ikke. Er dette en feil med selve musen slik at jeg har rett til ny... eller noe? Kjøpte den hos Elkjøp. Håper noen kan mer om dette enn meg Takker! Lenke til kommentar
ndrs Skrevet 25. januar 2012 Del Skrevet 25. januar 2012 Hei! Har du prøvd med nyeste Firmware oppdatering? Hvis ikke det hjelper blir du vel nødt til å klage til Elkjøp. Tror du har reklamasjonsrett, men kan lite om slikt. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 27. januar 2012 Del Skrevet 27. januar 2012 Hadde et lignende problem på min Roccat Kone. Åpnet den bare opp, så fant jeg ut at venstreklikken var utslitt. La bare en liten teipbit underknappen. Nå fungerer den som ny! Mulig du kan gjøre det samme? Om du føler at du har kontroll på et skrugjern Lenke til kommentar
Ariston Skrevet 27. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2012 Installerte ny firmware og det der, men dobbeltklikker fortsatt. Og er ikke så sikker på om jeg vil ta sjansen på å åpne den Hvis jeg kontakter Elkjøp, er de nødt til å få den inn til rep. da? Ser egentlig ikke vitsen i det, blir bare mer stress enn å sende ny. Er ikke sikkert det kan fikses så lett heller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå