Odesseiron Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 Det ble endelig en europeisk slippdato for det massive nettrollespillet Les hele saken Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 Er dette et koreansk grinde-mareritt som tigger med micropayments og kreler av russere? 1 Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 (endret) JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Riktig nok bare beta, men på bursdagen min tillogmed! ^^ Og nei, det er et pay-to-play MMO. Er vel sikkert noe snev av grinding som alt koreans, but still. Endret 17. januar 2012 av lolvik 1 Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 (endret) - obs - Endret 17. januar 2012 av lolvik Lenke til kommentar
GameSlayer Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 Er så lei av "sexy jente rustninger" bullskitet.. Det eneste det får er nerder med alve-fetish... Jeg syntes de bør ha noen ordentelige kule rustninger som mennene har! 1 Lenke til kommentar
Crazning Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 (endret) Er dette et koreansk grinde-mareritt som tigger med micropayments og kreler av russere? Er lurt å ta en titt på spill før du setter de i free2play båsen sammen med russere... Personlig så knuser dette spillet f.eks GW2 på animasjoner og combat, selv om GW2 sikkert har mer fyldig gameplay. Tera mini boss fight GW2 mini boss fight Du får avgjøre selv... Endret 17. januar 2012 av Crazning Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 Er dette et koreansk grinde-mareritt som tigger med micropayments og kreler av russere? Er lurt å ta en titt på spill før du setter de i free2play båsen sammen med russere... Jeg har ikke satt noen ting i noen bås. Jeg spør. Lenke til kommentar
Xmasbeer Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 (endret) Tera mini boss fight GW2 mini boss fight Du får avgjøre selv... Jeg ser I TERA så er det satt opp en typisk Tank/DPS/healer party, mens i GW2 så har ve en thief og en mage med nok baller til å ta ned en boss. Så er det jo en kjent sak om at GW har aldri hatt grind marerittet. Det er ikke vanskelig å velge for å si det slik. Endret 17. januar 2012 av Xmasbeer 1 Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARiktig nok bare beta, men på bursdagen min tillogmed! ^^Og nei, det er et pay-to-play MMO.Er vel sikkert noe snev av grinding som alt koreans, but still. Holy crap dude jeg skulle si JAAAAAAAAAAAAA og fordi dette er 1 dag etter min bursdag !!! Selv om Aion var Ginding betyr ikke at dette blir likt, prøv og ver litt posetiv 1 Lenke til kommentar
bSTY Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 (endret) Today marks the day you have all been waiting for. We can finally reveal the release date for our beloved game. TERA will launch in Europe on Thursday, 3rd of May 2012. Kilde: http://tera-europe.com/newsdetail/article/finally-revealed-the-release-date-of-tera.html Endret 17. januar 2012 av bSTY Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 (endret) Jesus christ bSTY Da er det bare å ta i bruk feriedagene! JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARiktig nok bare beta, men på bursdagen min tillogmed! ^^Og nei, det er et pay-to-play MMO.Er vel sikkert noe snev av grinding som alt koreans, but still. og fordi dette er 1 dag etter min bursdag !!! Bitch be older than me. Endret 17. januar 2012 av lolvik Lenke til kommentar
JayMK93 Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 Er dette et koreansk grinde-mareritt som tigger med micropayments og kreler av russere? Er lurt å ta en titt på spill før du setter de i free2play båsen sammen med russere... Personlig så knuser dette spillet f.eks GW2 på animasjoner og combat, selv om GW2 sikkert har mer fyldig gameplay. Tera mini boss fight GW2 mini boss fight Du får avgjøre selv... Jeg er en gw2 fanboy og jeg liker absolutt ikke inlegget ditt!!! Animasjoner synes jeg ikke tera knuser gw2 paa i det hele tatt, men combat kan sies noe annet om, foler ikke at "knuser" er riktig ord her. Og maatte du finne den verste videoen fra gw2? Lenke til kommentar
bSTY Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 Jesus christ bSTYDa er det bare å ta i bruk feriedagene! JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARiktig nok bare beta, men på bursdagen min tillogmed! ^^Og nei, det er et pay-to-play MMO.Er vel sikkert noe snev av grinding som alt koreans, but still.og fordi dette er 1 dag etter min bursdag !!! Bitch be older than me. ?? Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 Du kom med infoen om 3. Mai. c: Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 Du kom med infoen om 3. Mai. c: takk du ødela our moment : / 1 Lenke til kommentar
lolvik Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 Tidlig bursdagsgave da! Da har vi noen uker på å teste ut om vi trenger å ønske oss hardware i ekte gave. Lenke til kommentar
LadyValkyria Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 Yes plox! Har nå ventet 2 år på dette spillet, Hørt mye både negativt og positivt om det. Har blant annet hørt at man kan nå topp LvL uten mye grind, men kun fra quests =3 Noe jeg er sikker på anti-grinderne kan sette pris på =3 Mai her snart? Lenke til kommentar
Shadowstian Skrevet 2. mai 2012 Del Skrevet 2. mai 2012 "Offtopic" Kjekt at under "Priser for pc" Så får du en Innova terassevarmer for 1299.. istedenfor TERA. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå