hitman47 Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 Personlig likte jeg ikke Thief 3. Synes områdene var for små og lukkede til å bruke open world formatet de prøvde seg på. Fikk ikke samme gode stemninga som fra 2'ern, som etter min mening er det beste spillet i serien. Lenke til kommentar
oerhört Skrevet 20. januar 2012 Del Skrevet 20. januar 2012 "Anmeldermaskin: Athlon XP2000+, ATI Radeon X800Pro, 1024MB RAM" Lenge, lenge sida. X800 Pro var det hardeste kortet på markedet på den tida, ikke noe å kimse av! Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 20. januar 2012 Del Skrevet 20. januar 2012 Ser man får tak i Thief 3 på steam, verd å kjøpe? Helt klart. Jeg kjøpte det i jula og det funker bra på W7. Det finns også en texture pack som oppgraderer en del texturer slik at de blir mer detaljerte. Stemningen er suveren Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 20. januar 2012 Del Skrevet 20. januar 2012 Ah, flott med teksturpakke, tenkte å gi meg i kast med spillet etter at jeg har fått inn ukas øvinger. Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 21. januar 2012 Del Skrevet 21. januar 2012 Guard : Is there somebody there ?.... Guard : Must have been a cat .. Thief : I love this game .. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå