Gå til innhold

Håper på SOPA-kaos i Washington

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

så du mener denne SOPA saken , hva den vil komme til å gjøre med internett , friheten vår osv er relativt ukjent for folk ?

Jeg syns ikke det har vært annet en medieoppslag og gnål om dette en god stund nå både innland og utland. tv, internett , aviser , radio , hva mer trenger du ?

Telepatisk overføring av konsekvenser ?

Jeg syns denne stengingen av wikipedia er latterlig dårlig utført, that is all.

Blant norske nerder er det en kjent sak, jeg er dog usikker på om jeg utifra det kan konkludere med at "folk har fått med seg det som har skjedd for lenge siden", når folk i denne sammenheng er den gjengse amerikaner.

AtW

Lenke til kommentar

Det værste er att på noe så landsdekkende som radio så snakker de om at Wikipedia er stengt, også spør en av de på radioen en av de andre om hvorfor.

Så sier de bare noe sånt som "De demonstrerer mot noe som kalles SOPA, det er noe med at USA skal innføre noe som kan ødelegge yttringsfrihet på internett eller noe"

De snakker om det som om det skulle vært en liten fillesak. Noe som er helt utrolig!

• Liker 1
Lenke til kommentar

så du mener denne SOPA saken , hva den vil komme til å gjøre med internett , friheten vår osv er relativt ukjent for folk ?

Jeg syns ikke det har vært annet en medieoppslag og gnål om dette en god stund nå både innland og utland. tv, internett , aviser , radio , hva mer trenger du ?

Telepatisk overføring av konsekvenser ?

Jeg syns denne stengingen av wikipedia er latterlig dårlig utført, that is all.

Blant norske nerder er det en kjent sak, jeg er dog usikker på om jeg utifra det kan konkludere med at "folk har fått med seg det som har skjedd for lenge siden", når folk i denne sammenheng er den gjengse amerikaner.

AtW

Ja, søk etter 'SOPA' feks på aftenposten.no (4 treff) og vg.no (7 treff), de fleste der ute aner ikke hva dette er for noe, og det gjenspeiler jo en god del av representantene som skal stemme over dette forslaget i kongressen.

SOPA sponsor and House Judiciary Chairman Lamar Smith (R-Texas) When asked about online opposition to the bill from places such as Reddit, Smith was quite dismissive.

"It’s a vocal minority, he said. "Because they’re strident doesn’t mean they’re either legitimate or large in number.

"It’s time to pull the nerds in," Rep. Jason Chaffetz (R-Utah) said.

Read more: http://www.battleclinic.com/news/157602-SOPA-Your-congress-reps-are-insulting-you.html#ixzz1jpkz0wlm

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...