Cthulhu Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 Wikipedia-gründer ønsker seg telefonstorm når Wikipedia går i svart i morgen. Håper på SOPA-kaos i Washington Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 Håper virkelig Google og Facebook slutter seg til dette. Da vil det virkelig nå ut til, og berøre, massene. Lenke til kommentar
PaulGD Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 Mark Zuckerberg, vennligst ta ned Facecook en dag. Iallefall 2-3 timer, og bare ha en anti-sopa beskjed på siden. Pliiiiiiiiiiiis! 7 Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 Om Facebook og Google også gikk ned hadde folk hvertfall fått det med seg! Bra tiltak av Wikipedia hvertfall. Det illustrerer jo bare fremtiden ved å stenge sidene, så om folk merker hvordan det er bare en dag, så reagerer de nok! 5 Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 (endret) skal etter planen være utilgjengelige i 24 timer, fra klokken 06.00 norsk tid 18. januar. Klokken er 10:53 norsk tid 18.januar og siden er oppe. ?? Edit: å ja, man ser main page først, så får man en annen side rett etter på. Oki doki. Endret 18. januar 2012 av MrLeftfield Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 Det er bare å stoppe lasting av artikkel / wikiside før blackout siden laster inn . Jeg vil kalle det en fail , når du likevel kan lese det du vil med et så enkelt triks 1 Lenke til kommentar
Mokolotivet Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 Hadde vært genialt om samtlige nettlesere gikk rett i melding om SOPA, slik at ingen nettlesere hadde fungert en hel dag Lenke til kommentar
PaulGD Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 Hadde vært genialt om samtlige nettlesere gikk rett i melding om SOPA, slik at ingen nettlesere hadde fungert en hel dag Så alle måtte laste ned en "anti-sopa" update... som kverker nettleser for en dag? yay. Lenke til kommentar
B-QL Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 Litt styr blir det vel http://www.razerzone.com/sopa Lenke til kommentar
Bulava Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 Det er bare å stoppe lasting av artikkel / wikiside før blackout siden laster inn . Jeg vil kalle det en fail , når du likevel kan lese det du vil med et så enkelt triks Jeg hadde lyst til å si det Lenke til kommentar
Tan28 Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 Minecraft har tydeligsvis også slengt seg på. http://www.minecraft.net/ Lenke til kommentar
Quote Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 Håper det er mange som legger merke til dette (noe det garantert er), og tar opp kampen. Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 Det er bare å stoppe lasting av artikkel / wikiside før blackout siden laster inn . Jeg vil kalle det en fail , når du likevel kan lese det du vil med et så enkelt triks *facepalm* Poenget var ikke å hindre folk i å "lese det de vil", poenget var å gjøre folk oppmerksomme på budskapet. 9 Lenke til kommentar
Bulava Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 Det er bare å stoppe lasting av artikkel / wikiside før blackout siden laster inn . Jeg vil kalle det en fail , når du likevel kan lese det du vil med et så enkelt triks *facepalm* Poenget var ikke å hindre folk i å "lese det de vil", poenget var å gjøre folk oppmerksomme på budskapet. Hvorfor ikke bare ha en melding i banneret slik de gjør når de tigger penger? Hvis poenget ikke var å hindre folk i å lese det de vil var dette en dårlig måte å gjøre det på da flertallet neppe vil prøve å stoppe lastingen av siden på akkurat riktig tidspunkt. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 Med tanke på hvor mange personer som er dårlige til slike "tekniske uforståelige ting", så tror jeg Wikipedia fremdeles får frem budskapet sitt. Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 Det er bare å stoppe lasting av artikkel / wikiside før blackout siden laster inn . Jeg vil kalle det en fail , når du likevel kan lese det du vil med et så enkelt triks *facepalm* Poenget var ikke å hindre folk i å "lese det de vil", poenget var å gjøre folk oppmerksomme på budskapet. Ja , veldig effektivt ! Folk har fått med seg hva som skjer for lenge siden , de trenger ikke leke at de sperrer ned siden i 24 timer. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 Det er bare å stoppe lasting av artikkel / wikiside før blackout siden laster inn . Jeg vil kalle det en fail , når du likevel kan lese det du vil med et så enkelt triks *facepalm* Poenget var ikke å hindre folk i å "lese det de vil", poenget var å gjøre folk oppmerksomme på budskapet. Ja , veldig effektivt ! Folk har fått med seg hva som skjer for lenge siden Javel? Hva baserer du det på? AtW 5 Lenke til kommentar
Uncle Scrooge Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 Ja , veldig effektivt ! Folk har fått med seg hva som skjer for lenge siden , de trenger ikke leke at de sperrer ned siden i 24 timer. Tror nok en stor del av befolkningen ikke har fått med seg dette enda. Og det er denne delen av befolkningen som faktisk har mulighet til å få stoppet lovforslaget, ikke den 1% av befolkningen med stor interesse for data. 2 Lenke til kommentar
Lumpness Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 Det er bare å stoppe lasting av artikkel / wikiside før blackout siden laster inn . Jeg vil kalle det en fail , når du likevel kan lese det du vil med et så enkelt triks *facepalm* Poenget var ikke å hindre folk i å "lese det de vil", poenget var å gjøre folk oppmerksomme på budskapet. Ja , veldig effektivt ! Folk har fått med seg hva som skjer for lenge siden Javel? Hva baserer du det på? AtW så du mener denne SOPA saken , hva den vil komme til å gjøre med internett , friheten vår osv er relativt ukjent for folk ? Jeg syns ikke det har vært annet en medieoppslag og gnål om dette en god stund nå både innland og utland. tv, internett , aviser , radio , hva mer trenger du ? Telepatisk overføring av konsekvenser ? Jeg syns denne stengingen av wikipedia er latterlig dårlig utført, that is all. Lenke til kommentar
Tan28 Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 Gnål?! Med tanke på potensielle konsekvenser, synes jeg det har vært altfor lite snakk om SOPA og PIPA. 5 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå