Gå til innhold

Alcatraz - Generell Diskusjon (USA-sendetid)

Anbefalte innlegg

Grei, grenset til bra sesongfinale. Kjip som seriefinale, som den ganske sikkert ender med å bli etter at seertallene nok en gang var ganske lave. Og det tiltross for en sesongfinale som oftest blir enda mer promotert enn de andre episodene enn første episode/sesongstarter/høstfinaler/midtsesong-start o.s.v.

Både legen (Leon Rippy) og Warden likte jeg enda mer i de to siste episodene. Likte å se at Warden hadde en sjef igjen, og var mer i det store bildet virket det som. Begynte nesten å lure på om Tommy Madsen var bak det meste, med en sjef igjen. Men virker mer som han bare er en stor brikke i "spillet" etter sesongfinalen.

Elendig måte å "drepe" av en hovedkarakter i en sesongfinale. Men hun ville nok ha blitt reddet hadde serien gått lengre (som forhåpentligvis skjer). Hater når serier avslutter sesonger med cliffhangere, selv i disse tider hvor de fleste produsenter burde være mer klar over at seriene deres ikke er garantert å komme tilbake med ny sesong. På amerikansk nettverks-tv for ABC, Fox, CBS, NBC og CW så er gjennomsnittet på 30% sjanse for å overleve sist gang jeg så noe slikt.

Med Alcatraz sine tall den siste tiden, og at serien blir regnet som en større satsing enn Fringe så lover ikke det så bra. Fringe har mer sjanse for å overleve på Fox enn hva Alcatraz har nå, og det er langt fra noe bra.

Endret av Mahavishnu
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du er bare gjennomgående negativ mot alle serier her på forumet, og det virker som du sitter på insideinfo om alle serier som kommer ut.

Når det er sagt, så elsker jeg denne serien, og satser på de lager en verdig avslutting selv om serien ikke skulle få klarsignal til sesong 2. et par episoder extra , eller en film for fansen , som de så ofte har gjort før

• Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg negativ mot alle serier? Jeg er kanskje en av de i Norge som er mest glad i tv-serier, og har en brennende lidenskap for TV-serier. Dette har ført til masse bidrag på sider relatert til TV-serier. Og er med på serienytt.no som jeg har vært en del av siden før oppstarten i sommer. Og for å ikke snakke om mye anbefalinger, nyhetsformidling og slikt her på forumet relatert til TV.

Seertall er ikke noe inside-informasjon og det er på mange flere amerikanske nettsider, f.eks TVByTheNumbers som spesialiserer seg på dette.

Vær så snill å tenk deg om før du faktisk skriver noe. La folk ha sine egne meninger enten de er negative eller positive. Jeg hadde begge, og du hater meg for det? Nå må du gi deg med det tullet..

Fin oppsummering på spørsmål som kom opp, og de mer eller mindre svarene vi fikk. på spørsmål som kom opp, og de mer eller mindre svarene vi fikk.

http://www.tvguide.c...ap-1045326.aspx

Spennende hvor langt denne konspirasjonen går opp. Harlan var vanskelig å få tak i selv for USA`s President. Lurer på hvordan det var ment, om det mener som høyre opp, at Harlan er død, eller at han er gjemt bort (ikke aldres?),

Endret av Mahavishnu
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nei , men slutt og oppfør deg som en bedreviter på absolutt alle forumtrådene som har med tv serier å gjøre, dette er vel 4 tråden du langer ut om akkurat det samme . Serier blir ikke lagt ned før det er bestemt. De fleste seriefreaker vet at lave seertall hos visse tv kanaler er avgjørende for om serien fortsetter eller ikke.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Nei seertall er ikke avgjørende overalt.

Å nå er det tross alt du som oppfører deg som en bedreviter. Så slutt nå med det tullet.

Dette hatet fordi jeg ikke likte The River i starten må du søren meg se å gi deg med. Slutt å heng på diskusjonsforumer hvis du ikke liker at andre har andre meninger enn deg. Dette er bare patetisk hvordan du drar ut, fremdeles.

Endret av Mahavishnu
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Du kan godt ha meninger , men please hold deg for god til å leke verdensmester , du trenger ikke repetere i alle tråder at serier blir lagt ned , det vet alle godt vil skje om tv kanalene ikke drar inn nok penger pr visning.

Jeg er ikke en bedreviter , jeg bare vil sette deg litt på plass.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Leke verdensmester? Hva i helvete er galt med å dele fakta og egne meninger? Folk spør faktisk meg om hvordan det går med serier her på forumet, får flere pm`er om det til tider. Det er også litt derfor jeg deler det også videre til forumet. Det er direkte slitsomt å lese maset fordi du og vikingkylling er to småbarn som ikke liker at noen har negative/positive meninger om noe dere liker/ikke liker (har sett mange eksempler på dette ved dere to, andre deler av forumet hvor jeg ikke er aktiv og).

Beklager om at jeg har egne meninger enn deg, og jeg beklager dypt om dette irriterer deg (som det klart å tydelig gjør, litt for mye). Men noe verdensmester er aldri vært hensikten. Jeg deler dette fordi flere folk vil faktisk vite om det er noe vitsen i å investere mer tid / tid i serien. Dessuten hvis jeg leker verdensmester så gjør jo du akkurat det samme, i tillegg leker du også diktator som er bare slitsomt.

Jeg vil helst ha serien videre jeg og, men jeg går ikke apeshit fordi jeg ser røde tall. Dessverre så er det mye av realiteten i dag, og beklager om dette irriterer deg, men folk ønsker denne informasjon. Så gå ta deg en bolle, dette er bare slitsomt.

Endret av Mahavishnu
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Skjønner du vil belære folk med at tvserier går til grunne, siden du får så sykt mange PMs fra folk her på forumet , så kan du jekke ned spamminga i absolutt alle tråder når det gjelder akkurat det der.

Du som er en liten snikdiktator om du ikke har oppdaget enda

som sagt , du skal få ha egne meninger , men dropp spamminga om akkurat det samme, jeg har lest det en gang , det holder i massevis . Skal være unødig å lese det samme side opp og side ned uansett hvilken tv serie tråd jeg besøker

og en bolle , kan du ta selv.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Du er ikke klar over hva spamming er en gang. Så spar oss. Har du ikke noe fornuftig å komme med videre, så ta det heller på PM om dette irriterer deg. Som -Sindre sier, så har du alltids muligheten av å ignorere meg, istedenfor å prøve å leke så fordømt forumpoliti.

Lenke til kommentar

Jaja, da har jeg kommet meg igjennom finalen.

Og litt frustrasjon må jeg si jeg har, men jeg tviler på at Rebecca virkelig er død, fordi hun har jo "the blood" fra sin bestefar som tydeligvis har helende krefter i blodet [...].

Ellers må jeg si at det blir litt for mye "but I am just a pawn" fra alle kanter. At det hele tiden er noen høyere opp som styrer.

Hva skal nå skje [dersom serien fortsetter]? Er det ENDA en stor ting som er bak enda en dør et annet sted ?osv osvosv

Lenke til kommentar

Jeg har ikke sett lenger enn halvveis i denne serien, men det er mye fordi jeg innså at seertallene var såpass lave, slik at serien trolig ikke blir fornyet. Dersom den skulle få en ny sjanse med sesong 2, noe som er lite trolig, kommer jeg til å se resten også.

Ellers, en liten kommentar mot Mahavishnu og Lumpness sin lille krig, jeg likte spesielt delen om at "du som er en liten snikdiktator om du ikke har oppdaget enda" som ble rettet mot Mahavishnu, hvordan i all verden klarer man å få skrevet noe slikt? Alt han gjør er jo å videreformidle informasjon knyttet til seertall og muligheten for at ulike serier blir fornyet, noe som er nyttig å ha med seg når man ser på en ny serie, noe Alcatraz er. Mahavishnu er en av de største bidragsyterne her på tv-forumet og det blir bare for dumt å hisse seg opp over en bruker som han og det han skriver. Det er jo tross alt informasjon de fleste setter pris på som han kommer med.

Kort og godt, skal du bare klage på hva andre skriver, finn deg noe annet å ta deg til og bruk ignore-knappen for det den er verdt, dersom du finner enkelte brukere sine innlegg som plagsomme og irriterende. Over og ut! :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Du klarte ikke holde deg nei Aalton , den diskusjonen der er de innvolverte ferdig med. Når det er sagt , så bør du lese litt bedre så ser du hvem som kalte den andre diktator først.

ikke minst er jeg er fullstendig imot å blokkere personer på et så lite grunnlag. Tåler ikke folk å bli satt på plass litt så er det ikke mitt problem , jeg snakker fra levra , mens andre snakker for å provosere eller terge på seg folk. Jeg kunne sikkert lagt ut og kontret Mahavishnu i timesvis , men det var ikke intensjonen min.

Sånn er vi ferdige ? Kan vi heller håpe på at det blir en sesong 2 av denne fantastiske serien istedet for å bitche

Lenke til kommentar

En sesong 2 hadde vært fint det, så har jeg en grunn til å se resten av sesong 1, men å kalle den fantastisk er jo en smule på jordet. I det minste må du forklare hva som er så fantastisk med den, med mindre serien tar seg opp noe kraftig de siste episodene og jeg har gått glipp av noe.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 4 uker senere...
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...