Gå til innhold

Alcatraz - Generell Diskusjon (USA-sendetid)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg irriterte meg ikke over for høy musikk, som jeg har gjort med de tidligere episodene!

Jeg syns det er litt … teit at Mr. Hauser ikke stoler mer på Rebecca og Hugo Doc. Selvsagt, litt av spenningen er jo å ikke få vite alt på en gang, men for deres skyld hadde det hjulpet å få vite alt.

Lenke til kommentar

Jeg irriterte meg ikke over for høy musikk, som jeg har gjort med de tidligere episodene!

Jeg syns det er litt … teit at Mr. Hauser ikke stoler mer på Rebecca og Hugo Doc. Selvsagt, litt av spenningen er jo å ikke få vite alt på en gang, men for deres skyld hadde det hjulpet å få vite alt.

Akkurat det er vel ikke helt sikkert!

Lenke til kommentar

Nok en solid episode. Endelig fikk vi vite litt mer om forholdet mellom Ray, Rebecca og Tommy. Tommy og Ray er brødre, men hvorfor er forholdet mellom dem så kjølig, og hvorfor hjelper ikke Ray Rebecca og Hauser hvis han vil bli kvitt Tommy?

Igjen så sitter jeg igjen med mange flere spørsmål enn svar. Gleder meg til fortsettelsen!

Lenke til kommentar

Noe jeg ikke skjønner helt. Tommy er bestefaren til Rebecca og Tommy og Ray er brødre. Hvordan kan da Ray være onkelen til Rebecca? (Som jeg mener hun sa i episoden)

Etter å ha hatt et lite maraton iløpet av dagen, så mener jeg det ble nevnt at det var "onkelen" siden hun vokste opp hos han uten at han er faren, så ikke biologisk onkel. Er vel grand-onkel det heter? [noe hun ikke visste før siste episode]

Men ja, musikken i de tidligere episodene er for høy, og altfor mye. Det blir litt for mye av det og. Hver scene skal være "WOOOOOW NÅ SKJER DET NOE STORT :D " så skjer det ingenting.

Ellers en spennende serie, med litt for mye meta-konspirasjon. Er det en konspirasjon at de skal jobbe sammen, konspirasjon at fangene kommer eller en enda større konspirasjon at de er på jobb osv osv osv.

Og Sarah Jones er heit :wee: .

Endret av chokke
Lenke til kommentar

Sarah Jones ser teit ut med kort hår, bare... sorry :D

Jeg følger med serien enn så lenge, men synes den er litt flat og er ikke helt fornøyd med at de kaster oss et bittelite kjøttløst "bein" i ny og ny, gjerne i slutten av hver episode, og uten egentlig å forklare noe som helst.

De lovte at det ikke skulle bli noe nytt LOST. They lied!

Lenke til kommentar

De har aldri sagt at det er en ny Lost, så you failed porkypie. Det eneste som har blitt sagt er at serien kommer ifra skaperne av Lost, som er 1/3 av sannheten.

Synes Sarah Jones fungerer med kort hår. Hadde hun hatt lengre hår ville hun virket mer som en kopi av Anna Torv.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Allikevel kan den gå begge veier.

Fox trenger å ta vare på en etablert dramaserie annet enn Bones og kommende Touch. Det virker som kanalen bare vil plukke opp også 2-4 dramapiloter til serie i vår. Dermed trenger kanalen noen serier til å fylle tiden med.

Alcatraz kan alltids få en ekstra sesong å bli sendt på fredager også.

Lenke til kommentar
Føler den kjører Fringe-ruta, noe som er også bra. Den er veldig 50/50 med måten den har en veldig episodisk handling, men samtidig som den gir en handling som er veldig serialisert. Mye av den serialiserte handlingen er veldig bra Fringe, og har enkelte episoder som er mer episodisk som er ganske bra også. Liker det at vi ser gamle fanger dukke opp igjen, og vi kommer sikkert til å få flere slike deler.

Jeg synes det blir altfor mye som Fringe. At hver episode er et slags "krimdrama" gjør det kjedelig for min del.

Fringe har i det minste den gamle gærningen. Jeg vet ikke om Alcatraz har noe annet enn pappfigurer...

Lenke til kommentar

Jeg liker ihvertfall vise-direktøren og direktøren i fengslet. Ikke så fan av Soto eller Frøken Sarah Jones. Hauser er min favoritt av de 3 hovedfolka, han blir litt sånn Alcatraz svar på John Noble. Bare litt svakere, Sam Neill er ikke så bra lengre føler jeg.

Jeg liker egentlig ikke prinsippet så mye, men jeg føler at enkelte episoder er bedre enn andre. Likte de to siste en del, og er vel de jeg har likt best siden seriestarten (de to første episodene). Resten synes jeg har vært noe kjipe, og ikke noe jeg har likt stort.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...