Rabbern Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 Hei fant ut at dette er en ypperlig mulighet for meg å tjene noen små kroner. Også en fin hobby Men jeg vet ikke hva jeg skal ha om, på denne siden. Er jo sånn at jeg er litt interessert i PC osv, og bruker f.eks Ubuntu istede for Windows da jeg føler at det passer meg mye bedre. Men føler at jeg ikke kan nok om det for å kunne svare på eventuelle spørsmål som har lett for å komme. Også trenger jeg et domene da , kunne jo kanskje brukt etternavnet mitt men er litt usikker der igrunn. Men det er jo lettere å finne ut av. Føler at jeg kan klare denne oppgaven lett bare jeg får kommet i gang. Lenke til kommentar
MikkelRev Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 Jeg kan ikke se du kommer med noen spørsmål, så du får ha lykke til 3 Lenke til kommentar
SLi Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 Jeg kan ikke se du kommer med noen spørsmål, så du får ha lykke til Hva han skal ha på siden og hva domene skal være. Lenke til kommentar
MikkelRev Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 Jeg kan ikke se du kommer med noen spørsmål, så du får ha lykke til Hva han skal ha på siden og hva domene skal være. Det har han ikke bestemt seg for enda Lenke til kommentar
Rabbern Skrevet 17. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2012 Nei men spør om tips .. til hva jeg kan ha der, så SLi hadde rett (: Lenke til kommentar
SLi Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 Du har Interesse for data, hva med en data blogg? Tutorials på hvordan du bruker Linux.. Linuxhelper.com. Bare et lite eksempel. Lenke til kommentar
Audun0505 Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 Nei men spør om tips .. til hva jeg kan ha der, så SLi hadde rett (: Først og fremst, ha et tøft design som er lett forståelig, prøv å gjøre slik at det blir færrest mulig klikk for å komme til målet. Når det er sagt, om du ikke vet hva du skal ha i websiden, hvorfor planlegger du å lage en webside? Du kan enten forme ting som en blogg eller en informasjonside (type "om meg"). Om du er interessert i pc og kan mye om PC, lag en nettside med guider og tips til for eksempel pc bygging, triks i ubuntu eller noe i den duren Lenke til kommentar
SLi Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 Fargene på siden er også veldig viktig.. Har du noengang sett en knall grønn side med blå og rød skrift? Lykke til Lenke til kommentar
Rabbern Skrevet 22. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2012 Ser ut som om det kan bli et forum for bygda mi, der alle som er innbyggere bli medlem. Eller noen som har hytte osv. Host blir hos host1, også blir det å bruke phpbb sin forumløsning. Lenke til kommentar
SLi Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 (endret) Fint at du fant ut av ting. Endret 24. januar 2012 av SLi Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 Skal du tjene penger på reklameinntekter på siden, eller ved å hjelpe andre? Tror det blir svært vanskelig å tjene "noen kroner" på slik support, da man får de fleste svarene på nett bare ved å søke litt rundt. Nå vet ikke jeg noe om dine kvalifikasjoner rundt dette, men hvordan har du tenkt deg å evt. ta betalt og hvilken type "support" er det du skal tillby dine kunder? Tror kanskje du kommer til å bruke mer penger på domene etc. enn det du kommer til å få inn. Men jeg har tatt feil før jeg... Lenke til kommentar
laserlars Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 Fargene på siden er også veldig viktig.. Har du noengang sett en knall grønn side med blå og rød skrift? Lykke til Dette var dessverre ganske vanlig på 90tallet :] Lenke til kommentar
SLi Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 Fargene på siden er også veldig viktig.. Har du noengang sett en knall grønn side med blå og rød skrift? Lykke til Dette var dessverre ganske vanlig på 90tallet :] Noen ganger er jeg glad for at jeg ble født midt på 90tallet Er ikke mer en 16 år. Lenke til kommentar
srbz Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 Dette var dessverre ganske vanlig på 90tallet :] http://fluffykitten.srbz.org/ bow chicka wow-wow Lenke til kommentar
agm Skrevet 24. januar 2012 Del Skrevet 24. januar 2012 Dette var dessverre ganske vanlig på 90tallet :] http://fluffykitten.srbz.org/ bow chicka wow-wow Den er jo gyldig XHTML. Da gjør det ikke noe at den ser tåpelig ut... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå