ImNotEmo Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 Hei, Jeg har en problem med ekstern harddriveren min. Den har ikke falt eller noe, den lå i skuffen et par dager. Så skulle jeg kopiere noe på den men så funker han ikke. Han sier at du må formatere han hvis du vil at han skal funke men då sletter eg alle tingene fra før (gjør jeg ikke?) Jeg har ganske mye ting som er viktige på den så jeg lurer på om dere vet en måte hvordan jeg kan fikse han. P.S prøvde det på 3 pc'er.. gikk ikke, prøvde det med andre kabler, gikk ikke heller. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 Slike problemer skjer ofte med eksterne disker. Man må aldri bruke eksterne disker til viktige ting uten backup! Bruk MBRlister for diagnose. Se min signatur. Lenke til kommentar
ImNotEmo Skrevet 17. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2012 Hmm, takk for svaret men hva skulle MBRlister gjøre? P.S hva skal jeg gjøre hvis hdd funker forsatt ikke. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 Har du prøvd å klikke på linken for MBRlister? (NB: linken vil forsvinne om noen dager) Står forklart der hva MBRlister skal gjøre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå