saladin waits for alice Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 Hvorfor skal jeg som person, bry meg hva andre følte for spillet? Beklager, det var en flopp på PC, benekter du det, kan du ta deg en bolle. Makan til hersen dritt port skal jeg lete lenge etter (ops Skyrim). De aller fleste likte Skyrim, jeg likte det heller ikke. Akkurat som GTA 4, syntes jeg det var overhyped, men dårlig er det ikke. Bare flopp på PC. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 (endret) Hvorfor skal jeg som person, bry meg hva andre følte for spillet? Beklager, det var en flopp på PC, benekter du det, kan du ta deg en bolle. Makan til hersen dritt port skal jeg lete lenge etter (ops Skyrim). De aller fleste likte Skyrim, jeg likte det heller ikke. Akkurat som GTA 4, syntes jeg det var overhyped, men dårlig er det ikke. Bare flopp på PC. 1. GTA IV er en flopp 2. Jeg synes GTA IV er en flopp. 3. GTA IV til PC er en flopp. Det er 3 helt forskjellige setninger. Nr 1 er et utrykk som tilsier at du bestemmer fasiten, men du bestemmer ikke hva som er en flopp og ikke, salgstall, reviews og brukermeninger bestemmer det. Nr 2 er grei, siden det er en personlig mening(jeg synes), men å påstå at GTA IV flopp er like latterlig som å påstå at vi er den eneste planeten i universet, det er en direkte feil. Sålenge du sier "jeg synes" kan du si så mye om overhyped osv som du bare vil, men det gir like mye mening som å si at Ferrari er treig, for verdens salgstall/review osv beviser allerede at GTA IV har levert varene selvom du ikke synes det. Nr 3. Du har ikke nevnt PC versjonen før nå. Det generelle GTA IV kan ikke kalles en flopp, ang. PC-versjonen går det på personlige meninger. Etter 2 patcher hadde ihvertfall aldri jeg noen problem, og det har jeg hørt fra mange andre også, men forsatt er det en haug av folk som syter, så her blir man vel aldri enige. Endret 18. januar 2012 av MrLG Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 Jeg syns det var en flopp, fordi de brukte masse penger på DRM til PC versjonen, som hadde elendig ytelse iforhold til maskinvare. Nr 2 er grei, siden det er en personlig mening(jeg synes), men å påstå at GTA IV flopp er like latterlig som å påstå at vi er den eneste planeten i universet, det er en direkte feil. Sålenge du sier "jeg synes" kan du si så mye om overhyped osv som du bare vil, men det gir like mye mening som å si at Ferrari er treig, for verdens salgstall/review osv beviser allerede at GTA IV har levert varene selvom du ikke synes det. Transformers filmene, Twilight filmene, selger som hakka møkk, men de er forsatt møkk. Nr 3. Du har ikke nevnt PC versjonen før nå. Det generelle GTA IV kan ikke kalles en flopp, ang. PC-versjonen går det på personlige meninger. Etter 2 patcher hadde ihvertfall aldri jeg noen problem, og det har jeg hørt fra mange andre også, men forsatt er det en haug av folk som syter, så her blir man vel aldri enige. Jo det gjorde jeg, lær deg å lese. Jeg snakket aldri om det generelle GTA 4, 360 versjon var forsåvidt grei, men forsatt overhyped, og fikk for mye ros. Tja, funket for deg og 2 venner, funker dårlig for meg og mine 2 venner, hvem har rett? Dritt port, er dritt. Kraftig grafikk motor som ikke støttet maskinvaren ordentlig i det hele tatt. Så konklusjon: Lær deg å lese. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 Hva med å lære deg å skrive? Flopp er ikke noe som vanligvis brukes om ren kvalitet, men også innbærer en vurdering av komersiell suksess. I de fleste tilfeller, hovedsaklig komersiell suksess. Å bruke ett sånt ord om neo du kun har kvalitetsmessige innvendinger mot er å be om å bli misforstått. AtW Lenke til kommentar
lardvader Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 Har da aldri opplevd å skuffet over spill fra Rockstar - LA Noir kan jeg egentlig ikke uttale meg om ettersom jeg aldri ventet spes på dette. Tror Max Payne 3 kommer til å leve opp til forventningene mine, og det gjør heller ingen ting at det utsettes noen mnd. Har så alt for mange bra spill som skal spilles i løpet av vinteren og plukker stadig frem gamle klassikere... Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 Hva med å lære deg å skrive? Flopp er ikke noe som vanligvis brukes om ren kvalitet, men også innbærer en vurdering av komersiell suksess. I de fleste tilfeller, hovedsaklig komersiell suksess. Å bruke ett sånt ord om neo du kun har kvalitetsmessige innvendinger mot er å be om å bli misforstått. AtW "jeg SYNTES det var en flopp." Hva er det som kan misforstås? Har diskusjoner om spill gått så langt at ordbruk er mer relevant å påpeke enn meninger? Velkommen til internet, diskutering på liv og død. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 Hva med å lære deg å skrive? Flopp er ikke noe som vanligvis brukes om ren kvalitet, men også innbærer en vurdering av komersiell suksess. I de fleste tilfeller, hovedsaklig komersiell suksess. Å bruke ett sånt ord om neo du kun har kvalitetsmessige innvendinger mot er å be om å bli misforstått. AtW "jeg SYNTES det var en flopp." Hva er det som kan misforstås? Har diskusjoner om spill gått så langt at ordbruk er mer relevant å påpeke enn meninger? Velkommen til internet, diskutering på liv og død. Ja, det betyr at du synes at det er er en komersiell ikke-suksess, det kan man jo gjerne synes iogmed at koemersiell suksess ikke er entydig definert. Det er du som begynte å mase om at folk skulle lese, hva er galt med å poengtere at det er lurt å tenke på hva man skriver også? Man har ingen annen måte å bedømme folks meninger på i ett forum enn å lese det de skriver, upresise formuleringer fører til misforståelser. Noe du selv har sett eksempl på her i tråden, da folk trekker fram salgstall. AtW Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 Hva med å lære deg å skrive? Flopp er ikke noe som vanligvis brukes om ren kvalitet, men også innbærer en vurdering av komersiell suksess. I de fleste tilfeller, hovedsaklig komersiell suksess. Å bruke ett sånt ord om neo du kun har kvalitetsmessige innvendinger mot er å be om å bli misforstått. AtW "jeg SYNTES det var en flopp." Hva er det som kan misforstås? Har diskusjoner om spill gått så langt at ordbruk er mer relevant å påpeke enn meninger? Velkommen til internet, diskutering på liv og død. Ja, det betyr at du synes at det er er en komersiell ikke-suksess, det kan man jo gjerne synes iogmed at koemersiell suksess ikke er entydig definert. Det er du som begynte å mase om at folk skulle lese, hva er galt med å poengtere at det er lurt å tenke på hva man skriver også? Man har ingen annen måte å bedømme folks meninger på i ett forum enn å lese det de skriver, upresise formuleringer fører til misforståelser. Noe du selv har sett eksempl på her i tråden, da folk trekker fram salgstall. AtW Beklager, jeg burde ikke overreagert og vært flinkere med min ordbruk. Jeg bare hater så inderlig såkalte "lister" som skal være bibelen for et godt/bra spill. 1 Lenke til kommentar
Goodbye Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 Det er naturligvis kjedelig at de utsetter og utsetter, men heller det, enn å få et spill full av feil. Jeg har mine tvil om at det kommer til å nå opp mot det første spillet, ei heller det andre, men jeg tror nok det vil være underholdende nok. Jeg gleder meg. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 Jeg syns det var en flopp, fordi de brukte masse penger på DRM til PC versjonen, som hadde elendig ytelse iforhold til maskinvare. Nr 2 er grei, siden det er en personlig mening(jeg synes), men å påstå at GTA IV flopp er like latterlig som å påstå at vi er den eneste planeten i universet, det er en direkte feil. Sålenge du sier "jeg synes" kan du si så mye om overhyped osv som du bare vil, men det gir like mye mening som å si at Ferrari er treig, for verdens salgstall/review osv beviser allerede at GTA IV har levert varene selvom du ikke synes det. Transformers filmene, Twilight filmene, selger som hakka møkk, men de er forsatt møkk. Nr 3. Du har ikke nevnt PC versjonen før nå. Det generelle GTA IV kan ikke kalles en flopp, ang. PC-versjonen går det på personlige meninger. Etter 2 patcher hadde ihvertfall aldri jeg noen problem, og det har jeg hørt fra mange andre også, men forsatt er det en haug av folk som syter, så her blir man vel aldri enige. Jo det gjorde jeg, lær deg å lese. Jeg snakket aldri om det generelle GTA 4, 360 versjon var forsåvidt grei, men forsatt overhyped, og fikk for mye ros. Tja, funket for deg og 2 venner, funker dårlig for meg og mine 2 venner, hvem har rett? Dritt port, er dritt. Kraftig grafikk motor som ikke støttet maskinvaren ordentlig i det hele tatt. Så konklusjon: Lær deg å lese. Jeg blandet deg og brukern ATLW. Uannsett som tidligere sagt her kan du ikke kalle GTA flopp, på lik linje som du ikke kan kalle en rød bil blå. Uannsett om du synes det er overhyped, så får det bare være. Noen vil alltid synes at Megan Fox er stygg, Ringnes Herre dårlig osv. Dere får heller bare grine, folk lager ikke spill for sutrekopper som dere, men for massene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå