Cuneax Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 Trykkskjermbasert bord-PC kommer i ny og hetere form. Surface 2.0 lanseres Lenke til kommentar
secondarykid Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 Mente at det var kun bedrifter som kunne kjøpe "bordet" ifølge et intervju med Intel i fjor. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 Jeg skulle veldig gjerne hatt den maskinvaren å leke med. Synd prislappen holder dette fra å være en platform med stort utviklingsmiljø for hjemmebruk. 1 Lenke til kommentar
jazeman Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 Jeg skulle veldig gjerne hatt den maskinvaren å leke med. Synd prislappen holder dette fra å være en platform med stort utviklingsmiljø for hjemmebruk. det er vell et halveis stort miljø for utvikling mot surface.men ikke mot denne hardwaren. nuigroup har en stor gjeng med medlemmer verden over som leker og eksperimenterer med touch bord. osv. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 Nettfjøl XXL Merkelig at ikke flere kommer med noe lignende. Man skulle jo tro MS har rimelig høye marginer på den. 1 Lenke til kommentar
indeksregulert Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 Hvor mye tjener de på dette egentlig? Har aldri assosiert dette som et enkeltprosjekt Microsoft er inne i for å tjene penger på, men at det er slik som det var med Sonys Aibo, mest ment som markedsføring. Mulig jeg tar feil og at de har enorme marginer på dette. Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 Noen som gidder spandere ett? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Z9Cy2AAy Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 Jeg må si jeg syntes Samsung's smart window var enda kulere. Lenke til kommentar
indeksregulert Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 Smart window virket skikkelig kult ja, ser også frem til mer intelligente vinduer som automatisk blender for sola når temperaturen inne er over en viss temperatur og åpner opp når den er mindre etc. For de som måtte ha noia for fingeravtrykk på vinduet så kan jeg tenke meg det kan være spennende å gjøre om alle husets vindusflater til en trykkfølsom skjerm Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 Kul teknologi, men litt i startgropen foreløpig, om noen år så begynner vi nok å snakke. AtW Lenke til kommentar
sikotryne Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 Ja, synes den surfacegreia såg veldig treig ut. Ser også han må gjenta mange "gestures" for å få den til å reagere. Ikke imponert. Samsung sin likte jeg mye bedre Lenke til kommentar
KakeMonster3 Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 er det bare meg eller var tegneprogrammet møkkatregt med å registrere hvor du tegner? Det tar jo år og dag å få gjort en ordentlig bra tegning med noe sånt. Gleder meg forøvrig til å se fremtidige klipp med folk som plutselig får diverse feilmeldinger og system errors opp på middagsbordene sine ^^ for ikke å snakke om pop ups og den slags. Lenke til kommentar
G Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 (endret) Tenk å spille brettspill på en slik enhet Ingen brikker å velte, eller brett å søle brus og annen drikke på. Om en ikke kombinerer virtuellt brett med fysiske brikker, som også burde være en mulighet med en slik enhet. Den kan jo lese f.eks. hvor sjakkbrikkene står. Om en også har spesielle symboler under foten av sjakkbrikken, så skulle den vite om brikken er hvit/svart og hvilken enhet/funksjon på den det er snakk om. Endret 19. januar 2012 av G Lenke til kommentar
cptCory Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 Stiv pris, men er fatisk ikke dyrere enn to gode biljardbord. Lenke til kommentar
sirtommen Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 BIG ASS TABLE 2.0!! /on topic. Den så fryyyktelig treg ut spør du meg. Det killa min entusiasme. Lenke til kommentar
HKS Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 Noen som gidder spandere ett? Har bestilt ett på jobben (Universitetet i Oslo)... Lenke til kommentar
tenderflea Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 Tenk å spille brettspill på en slik enhet Ingen brikker å velte, eller brett å søle brus og annen drikke på. Om en ikke kombinerer virtuellt brett med fysiske brikker, som også burde være en mulighet med en slik enhet. Den kan jo lese f.eks. hvor sjakkbrikkene står. Om en også har spesielle symboler under foten av sjakkbrikken, så skulle den hvite om brikken er hvit/svart og hvilken enhet/funksjon på den det er snakk om. sjekk ut denne: Lenke til kommentar
LoveAmiga Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 (endret) Raptor' timestamp='1326877602' post='18847031'] Noen som gidder spandere ett? Har bestilt ett på jobben (Universitetet i Oslo)... :O Endret 18. januar 2012 av LoveAmiga Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå