Gå til innhold

Russland truer Vesten, forsvarer Iran og Syria

Anbefalte innlegg

Russland sier at et angrep på Teheran vil bli ansett som et angrep på Moskva.

Trusselen øker muligheten for en tredje verdenskrig dersom det skulle forekomme et militært angrep på Iran, skriver Arutz Sheva.

"Iran er naboen vår", skal Dimitrij Rogozin ha sagt til journalister i Brussel. Rogozin er Russland avtroppende NATO-ambassadør. "Og hvis Iran blir involvert i noen militær aksjon, er det en direkte trussel mot Russland sin sikkerhet."

Russland har også forsvart Syrias president Bashar al-Assad, og advart vestlige land mot innblanding i Syria med militære styrker.

Russland leverer store mengder militært materiell til Syria, og har investert store summer i Irans kjernefysiske fasiliteter.

http://www.antisemittisme.no/?p=5752

post-160065-0-20322200-1326803304_thumb.jpg

Russland's Nato Ambassador, Dimitrij Rogozin.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Iran er den aggresive part, ved aa utvikle atomvaapen og samtidig muntlig true andre land med utslettelse og eller oydeleggelse.

Russland stoetter Iran med aa si at Iran boer faa ha atomvaapen visst dem vil, og visst noen proever aa fysisk stoppe dem i ha fullfoere sine atomvaapen - saa annser Russland det som ett angrep paa Moskva!!

....hoert om spaadommene, om at Russland skal angripe USA & Vesten med atomvaapen? Begynner snart aa lure paa om det stemmer! Fordi visst Russland anser ett angrep paa Iran, som ett angrep paa Moskva, saa sier det seg selv at Russland vil slaa hardt tilbake! Skulle enn tro....

• Liker 1
Lenke til kommentar

Er det Russland som truer? Er det ikke de som ønsker å angripe som er den største trusselen?

Du er i vesten. Du er en del av vesten. Om det blir en krig, og Norge blir overtatt, vil du bli sett på som vesten og bli behandlet som vesten. Ofte er det slik at man ønsker å forsvare seg selv, men noen ganger kommer det suicidale idioter og ønsker, med seg selv, å bli utslettet.

Alle som støtter Iran, Russland eller andre land fra den siden av verden fortjener ikke godene vesten gir og tilbyr.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg for min del har større tillit til sindige kinesere og sidrompa russere enn den galematias flokken i Pentagon.

Og se på republikanernes valgkamp, det er et sirkus i bisarre utenriks synspunkter. Et galehus.

Og det skal få meg å sove godt om natta? Nei ellers takk

• Liker 6
Lenke til kommentar

Skal legge til at det ikke finnes beviser for at Iran utvikler atomvåpen andre steder enn i sionisters demente sinn.

Det finnes heller ikke beviser for at du er en reelle person, som poster paa diskusjon.no! Du kan vaere en robot.

Så hvorfor greier du ikke legge fra deg disse løgnene om at det har fremkommet trussler om å viske Israel av kartet samt at Iran utvikler atomvåpen?

Lenke til kommentar

Skal legge til at det ikke finnes beviser for at Iran utvikler atomvåpen andre steder enn i sionisters demente sinn.

Det finnes heller ikke beviser for at du er en reelle person, som poster paa diskusjon.no! Du kan vaere en robot.

Så hvorfor greier du ikke legge fra deg disse løgnene om at det har fremkommet trussler om å viske Israel av kartet samt at Iran utvikler atomvåpen?

Han viser tydelig med innlegget sitt at dette er noe han tror, men ikke vet. (altså referansen til "ekte" person")

Det med å slette Israel fra kartet kan bli tolket på så mange måter at det ikke er vits å diskutere, man kan egentlig kun tolke det for seg selv og lage sin egen mening. (Han sa vel faktisk utslette regimet, men personlig ser jeg på at når man vil utslette et "regime" som består av demokratiske valg etc så ville jeg se på det som at de vil utslette Israel, men det er noe man må ta sin egen mening om)

Lenke til kommentar

Du er i vesten. Du er en del av vesten. Om det blir en krig, og Norge blir overtatt, vil du bli sett på som vesten og bli behandlet som vesten. Ofte er det slik at man ønsker å forsvare seg selv, men noen ganger kommer det suicidale idioter og ønsker, med seg selv, å bli utslettet.

Alle som støtter Iran, Russland eller andre land fra den siden av verden fortjener ikke godene vesten gir og tilbyr.

Først og fremst er jeg en del av verden, og der er det i alles interesse at det er fred og at man sammarbeider og snakker med hverandre.

Hvem er disse selvmordsbomberne og hvorfor vil de bli utslettet?

Hvorfor trenger Iran og Russland støtte? Iran vil snart trenge støtte, men det er kun fordi vi bruker sanksjoner mot dem, og befolkningen deres vil lide for vår idioti. Jeg tror ikke vestlige land nødvendigvis er noe bedre enn andre land, men vi må kunne akseptere at vi er forskjellige, og at vi derfor vil foretrekke vår kultur og levesett foran de andre. Det betyr ikke at man ikke skal bry seg om hva som skjer i andre land.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Ja det skal bryte ut krig. Israel og USA har hemmelig plan. De to skal angripe Iran. Russland, Kina og Hizbollah skal angripe Israel og USA. USA skal tape krigen og Russland skal bli supermakt med en ny statsminister.

Vent og se.

Lenke til kommentar

Mye konspirasjonsteorier i tråden her, USA og Russland har aldri vært i direkte krig, og vil sannsynligvis ikke ende opp i noen direkte krig.

Ja det skal bryte ut krig. Israel og USA har hemmelig plan. De to skal angripe Iran. Russland, Kina og Hizbollah skal angripe Israel og USA. USA skal tape krigen og Russland skal bli supermakt med en ny statsminister.

Vent og se.

Det er mulig at Israel og USA ønsker å angripe Iran. - Men kan du forklare meg hvorfor de ville ønske å gjøre noe slikt dersom de ville se et garantert underlag?

Russland, Kina og USA vil aldri ende opp i noen direkte krig, hovedsaklig av den grunn at en slik krig ikke ville ha noen vinner, dette sikrer MADplanen for.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...