Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

kun eksamen ved R1 og 2 mattematikk ?

Anbefalte innlegg

Lurte på en ting..

Sonans og alle de privatist greiene har jo fag, jeg skal ta mattematikk R1 og R2, dette kommer på rundt 10-20 tusen, men hvis jeg går inn på privatist webben så står det at jeg kan melde meg på eksamen der i mitt fylke, på R1 matte i Mai og R2 matte litt senere, dette kommer tilsammen på kr 700, for kun eksamen. Går dette, fordi jeg lærer bedre av kun boka og ikke opplæring med lærer, og j eg har tilgang på R1 og R2 boka :) Vet ikke om dette funker?

Rart forklart, men håper noen skjønner!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Selvfølgelig!

Betal Priweb, kjøp bøkene og fyr løs. Husk og jobb strukturert når du skal gjøre alt selv. R1 og R2 på et halvt år kan være litt tøft, men hvis du ikke har mye annet er det ikke så ille. Men anbefaler og gå igjennom R1 først, ellers blir R2 vanskelig.

Lenke til kommentar

Selvfølgelig!

Betal Priweb, kjøp bøkene og fyr løs. Husk og jobb strukturert når du skal gjøre alt selv. R1 og R2 på et halvt år kan være litt tøft, men hvis du ikke har mye annet er det ikke så ille. Men anbefaler og gå igjennom R1 først, ellers blir R2 vanskelig.

Jaokei! Tusentakk! :D Dette blir gøy!

Lenke til kommentar

Jeg tok R2 som privatist nå i høst uten undervisning, og det gikk veldig bra! Det er lurt å kunne 1T og R1 godt før man begynner på R2 siden R2 bygger videre på de to fagene. Men hvis du er innstilt på å jobbe mye med matte, og er flink til å spørre om hjelp hvis du står fast, så kommer det til å gå bra uten undervisning. Anbefaler deg også å bruke matematikk.net, der er det mange flinke som svarer fort om det er noe du lurer på :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...