Bluebeans Skrevet 19. august 2003 Del Skrevet 19. august 2003 Det er så utrolig mange idioter som sender inn til NRK2 og mess-tv. av og til ser man folk som bruker 200kr på en sending. Og toppen av alt er jo folka som sender Dere er dårlige programledere og programmet er dritt. Gidder ikke se på dere. SKRU AV TV DA FOR SVARTE!!!! Heldigvis mister de en 10'er da.. Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 19. august 2003 Del Skrevet 19. august 2003 dummere enn det går det vel ikke ann å bli tror jeg... "programmet suger så da skal jeg IKKE se på det lenger...." og noen minutter senere så tikker meldingene inn fra samme bruker... Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 19. august 2003 Del Skrevet 19. august 2003 Det er nok folk som bor der det ikke er utbygd for adsl Og har Inkasso historikk så de ikke kan få fasttelefon heller... Og da sitter de på tv-chat & kontantkort Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 19. august 2003 Del Skrevet 19. august 2003 tv-chat kaller jeg wasting av penger ass... Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 19. august 2003 Del Skrevet 19. august 2003 Det er nok folk som bor der det ikke er utbygd for adsl Og har Inkasso historikk så de ikke kan få fasttelefon heller... Og da sitter de på tv-chat & kontantkort Det er vell 14, 15 åringer som bare driver å skravler der nesten.... Og det er derfor de bytter sex mot kontant kort Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 19. august 2003 Del Skrevet 19. august 2003 Det er nok folk som bor der det ikke er utbygd for adsl Og har Inkasso historikk så de ikke kan få fasttelefon heller... Og da sitter de på tv-chat & kontantkort Det er vell 14, 15 åringer som bare driver å skravler der nesten.... Og det er derfor de bytter sex mot kontant kort Du har vært der nede BjaA ?? Kjenner til miljøet... Jaja, hvis det er noe du vil snakke om eller at du trenger et kontantkort... så vet du hvor jeg bor Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 19. august 2003 Del Skrevet 19. august 2003 olga97: Noen pensjonister som vil chatte? Lenke til kommentar
Cursed Skrevet 19. august 2003 Del Skrevet 19. august 2003 Hehe, de er noen tullinger, ja. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 19. august 2003 Del Skrevet 19. august 2003 Det er så utrolig mange idioter som sender inn til NRK2 og mess-tv. av og til ser man folk som bruker 200kr på en sending.Og toppen av alt er jo folka som sender Det blir da flere meldinger en bare 1? :wink: Eller er det bare en annen nrk2 chat med sex-shat med 200kr pr melding? Lenke til kommentar
Cursed Skrevet 19. august 2003 Del Skrevet 19. august 2003 Tror han mente i løpet av en tv-sending, en natt eller noe slikt. Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 19. august 2003 Del Skrevet 19. august 2003 Kunne ikke vært mer enig. Det er ikke bare 14-15 åringer heller. De gangene jeg har sett litt av dette har jeg ofte sett mødre i 20-årene. Når 20-30-år gamle foreldre bruker mange hundre kroner i måneden på slikt dritt, synes jeg synd på ungene deres Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 20. august 2003 Forfatter Del Skrevet 20. august 2003 Kunne ikke vært mer enig. Det er ikke bare 14-15 åringer heller. De gangene jeg har sett litt av dette har jeg ofte sett mødre i 20-årene. Når 20-30-år gamle foreldre bruker mange hundre kroner i måneden på slikt dritt, synes jeg synd på ungene deres Jeg veit. Tragisk. :-? Lenke til kommentar
CFD Skrevet 20. august 2003 Del Skrevet 20. august 2003 Og det er derfor de bytter sex mot kontant kort Hehe. Ivers har sagt noe om det der. Men det er iallefall en billig ******(skal stå wh0re) du skaffer da. Ikke så veldig utpult og veldig billig =D Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 20. august 2003 Del Skrevet 20. august 2003 det er jo også noen som sender samme melding flere 10-talls ganger etter hver andre. Idioter det er det de er. Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 20. august 2003 Del Skrevet 20. august 2003 det er jo også noen som sender samme melding flere 10-talls ganger etter hver andre. Idioter det er det de er. Tenk på dem så ser så mye på de chat-tv sakene at de til og med legger merke til slike detaljer da Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 20. august 2003 Forfatter Del Skrevet 20. august 2003 det er jo også noen som sender samme melding flere 10-talls ganger etter hver andre. Idioter det er det de er. Tenk på dem så ser så mye på de chat-tv sakene at de til og med legger merke til slike detaljer da I de minste gratis. Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 22. august 2003 Del Skrevet 22. august 2003 Er jo gøy å titte på innimellom da. . :-D Lenke til kommentar
b-real Skrevet 22. august 2003 Del Skrevet 22. august 2003 Enkelte av de folka som er vert på de showene er ganske delig, men ellers så er underholdningsverdien ganske så lav! Lenke til kommentar
zed Skrevet 22. august 2003 Del Skrevet 22. august 2003 Enig, fyyy ****** så jævla ræva show som går. Men hey, de får jo penger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå