branick Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 (endret) Skulle bare gjøre andre oppmerksomme på denne fantastiske prisen på et 7D kamerahus som gjelder i dag http://www.elkjop.no/product/foto-og-video/systemkamera/EOS7DBODY/canon-eos-7d-kamerahus Endret 17. januar 2012 av branick Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 (endret) Må vel kunne sies å være en virkelig god pris! EDIT: Så var det valgets kval. Oppdatere 50D og bli strålende fornøyd med 7D, eller håpe at 7D MKII (når det enn blir annonsert) har noe jeg virkelig trenger. Ikke minst så kommer nytt hus til å ligge på opp i mot 20 lapper, det har jeg ingen tvil om. Ikke enkelt... Endret 17. januar 2012 av bamsefar Lenke til kommentar
branick Skrevet 17. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2012 Det var ikke min intensjon å ødelegge dagen med tanker og dilemmaer Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 eller håpe at 7D MKII (når det enn blir annonsert) har noe jeg virkelig trenger. Ikke enkelt... Type butikk som selger og at det er et såpass avansert kamera er ikke normalt, sannsynligvis har de kjøpt en større parti kameraer "Dixon" og selger det ut til sine butikkkjeder, så vi kan regne med at et tilsvarende tilbud vil bli utlyst fra Lefdal i løpe av et par uker. Siden de har fått kjøpt dette spesifikke kamerat relativt billig fra Canon antyder det at kanskje 7D mkII eller et tilsvarende er rundt hjørnet. Jeg tror en nytt 7D mkII ikke vil ha de største oppgraderingene, kanskje litt bedre sensor-algoritmer, litt bedre video-muligheter, og andre småtteri, mye er avhengig av hva 5D mkIII eventuell vil ha av spesifikasjoner, de to kameraene vil nok ikke være tilsvarende på spesifikasjoner selv om de har forskjellige sensorstørrelse. Bare spekulasjoner Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 EDIT: Så var det valgets kval. Oppdatere 50D og bli strålende fornøyd med 7D, eller håpe at 7D MKII (når det enn blir annonsert) har noe jeg virkelig trenger. Ikke minst så kommer nytt hus til å ligge på opp i mot 20 lapper, det har jeg ingen tvil om. Kjøp 7D - Det tar enda en stund før 7DMkII kommer*, og det er nok først på 7DMkIII eller MkIV at forbedringene er store nok til at det er en vits i å oppgradere. *) Jo før den kommer, jo mindre er forbedringene Lenke til kommentar
Keyzer28 Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 Jeg hadde løpt og kjøpt! Lenke til kommentar
branick Skrevet 17. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2012 så vi kan regne med at et tilsvarende tilbud vil bli utlyst fra Lefdal i løpe av et par uker. Det er selvfølgelig likt i begge kjedene http://www.lefdal.com/product/foto-video/systemkamera/EOS7DBODY/canon-eos-7d-kamerahus Lenke til kommentar
Valtam666 Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 så vi kan regne med at et tilsvarende tilbud vil bli utlyst fra Lefdal i løpe av et par uker. Det er selvfølgelig likt i begge kjedene http://www.lefdal.com/product/foto-video/systemkamera/EOS7DBODY/canon-eos-7d-kamerahus Hmm, nå er jo 7D BILLIGERE en 60D. Vil 60D bli satt ned også? Lenke til kommentar
Johnny™ Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 Hmm, nå er jo 7D BILLIGERE en 60D. Vil 60D bli satt ned også? 60D koster 6990 hos FV, og de har solgt det til 6000 ved flere anledninger, så det kommer nok på tilbud det også etterhvert. Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 Det ble kjøp for min del, var egentlig aldri i tvil. Gleder meg til å endelig kunne presse ISO litt høyere, og film blir kjekt det også. Har lenge spekulert i hva et evt 7D MKII skulle tilby som jeg har faktisk bruk for, og listen er ikke stor. Så det ble et billig 7D, og kommer vel neppe til å angre på det. Skulle det komme noe under Photokina så får det bare så være. 1 Lenke til kommentar
Fytterakkern Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 Kameraene forsvinner fort med hyggelig pris. Først ble Canon 5D revet bort i en fei både hos Lefdal og Elkjøp. Nå er 7D utsolgt hos Elkjøp, hvor lenge har de kamera igjen på Lefdal? Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 Stygt redd for at det er tomt, men at det ikke er oppdatert. Håper det ikke fører til mange skuffede kunder. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 Stygt redd for at det er tomt, men at det ikke er oppdatert. Håper det ikke fører til mange skuffede kunder. Normalt så pleier kjedene og fremskaffe varen sålenge du har fått gjennomført handelen selv om tilbudsvaren i realiteten er utsolgt, har fått gjort det et par ganger på Elkjøp-butikk ihvertfall. Lenke til kommentar
Fytterakkern Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 Jeg skulle ikke ha 7D, men nå var det slutt hos Lefdal og. Lenke til kommentar
fishlake Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 Skulle bare gjøre andre oppmerksomme på denne fantastiske prisen på et 7D kamerahus som gjelder i dag http://www.elkjop.no/product/foto-og-video/systemkamera/EOS7DBODY/canon-eos-7d-kamerahus Med tanke på at 7D er over 2 år gammelt, er det egentlig mer fantastisk at prisen har holdt seg så og si konstant, selv om det har vært på tilbud til 9.000,- hos bl.a. Stavanger Foto for over 1 år siden. Jeg liker egentlig ikke å kjøpe kamera (eller andre produkter) mot slutten av dets salgsperiode. Det er litt for irriterende når erstattende produkt blir annonsert. Lenke til kommentar
akselme Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 Neeeeeeeei, faen ass, hadde planlagt å kjøpe den!! er tilbudene over? FAEN Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 Er vel på tide med et sitat fra filmen Cable Guy (bortsett fra den superbe karaokesangen var dette stort sett det eneste genuint morsomme i filmen), og det var egentlig mer om damer enn kameraer, men allikevel: He who hesitates - masturbates. Lenke til kommentar
branick Skrevet 18. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2012 Skulle bare gjøre andre oppmerksomme på denne fantastiske prisen på et 7D kamerahus som gjelder i dag http://www.elkjop.no/product/foto-og-video/systemkamera/EOS7DBODY/canon-eos-7d-kamerahus Med tanke på at 7D er over 2 år gammelt, er det egentlig mer fantastisk at prisen har holdt seg så og si konstant, selv om det har vært på tilbud til 9.000,- hos bl.a. Stavanger Foto for over 1 år siden. Jeg liker egentlig ikke å kjøpe kamera (eller andre produkter) mot slutten av dets salgsperiode. Det er litt for irriterende når erstattende produkt blir annonsert. Noen produkter går bare ikke ned i pris. Dette er jo ikke noe nytt i dette markedet. Se bare på apple sine produkter f.eks, så ser du den verste av de alle på dette punktet. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå