DOCTOR Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 Er på utkikk etter en laptop til stua hjemme. Skal brukes til litt daglig surfing, musikk(mediastasjon) og FM12. Jeg spiller sjelden på pc, så spill ytelse er ikke noe prioritet! Så er ute etter en stabil rask maskin som ikke svikter i tid og utide. Har kikket litt på Mac, men syntes det er dyrt for en laptop, men er villig til å betale hvis jeg har noe igjen for det! Tenkte da mest på pro utgaven i 15". Er vel 2.2ghz utgaven som er mest interessant hvis det ikke forsvarer seg å kjøpe 2.4 utgaven? Mvh Anders Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 (endret) Hvis pris er tema, så muligens (mye for pengene) ASUS X53SC-SX496V Eller ASUS ZENBOOK UX31E bør man helst vente på ivybrigde fordi da sparer man strøm (Batterilevetid) og får bedre intel skjermkort. Nå kan man aldri garantere verken Mac OSX eller windows 7, aldri svikter, men som regel er det på grunn av brukeren, og programvaren ikke er kompaktibel. Så der må man ta forbehold. Hvis du ikke bryr deg om operativsystem, så kan du heller velge pris isteden for maskiner som selges til brøkdelen av windows brukere. Endret 17. januar 2012 av LMH1 Lenke til kommentar
Geirern Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 Et annet alternativ er Samsung 700Z3A, dette er en kjekk, liten 14" som er svært lik en MacBook (børstet stål, baklys osv) Den har også en veldig kjapp sleep mode som kan være kjekk i stua, hvis du lukker lokket skrur pcen seg av, og når du åpner lokket er alt oppe igjen på under et sekund. Da sparer du strøm og pcen, og sparer samtidig 5000 kr Lenke til kommentar
halnes1 Skrevet 20. januar 2012 Del Skrevet 20. januar 2012 Hvis den bare skal stå i stuen og ikke være med deg på tur ville jeg kjøpt minst 15,6" eller 17" http://www.komplett.no/k/kl.aspx?bn=11156&mfr=&filter=A00140.16-17. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå