Gå til innhold

Nå er jeg lei!


AMD xp

Anbefalte innlegg

De som kjenner meg, vet at jeg helst ikke klager, men nå er jeg gått møkk lei!

 

Hva er jeg lei? Jo, det skal jeg si dere.. det er de samme postene, gang på gang på gang!! "Hvilken prosessor skal jeg kjøpe for å oc?!?" , "Post din XP2500+ oc her!" , "Hvor finner jeg ditt" , "Hvor kjøper jeg datt?" osv.osv.. Jeg har et tips å komme med, SØK! Det finnes flere tusen tråder på forumet, og av de så er vel 50% det samme om og om igjen!

 

Og hva annet..? JO! Det er de utrolig mange chieftec kabinettene med et microplex kjøpt plexiglass, lysende vifter, og kalde katoder.. What ever happened to originality and personality? VI HAR ALLE SETT DET FØR! Hver en unge kan bestille detaljer fra en nettsjappe og be "pappa sette det sammen" :(

 

Jeg ønsker forumet tilbake til det var før, med interessante tråder, hvor vi faktisk diskuterte noe! Jeg vil at man skal kunne sitte å trykke på "nyeste tråder" uten å få opp teite spørsmål som "VA ÆR DINN BESTE OVERKLOKKING?!?!?!" også videre..

 

 

Jeg kom vel litt ut av balanse nå,og det ble vel endel for mye frustrasjon i denne posten, men er dette jeg mener! Jeg sier SØK og les istedet for å poste nytt innlegg. Nye medlemmer, les litt rundt før dere poster, det kan hjelpe mye.. da ser dere også hvordan man formulerer spørsmål på forum :)

 

God skolestart alle ihopa! :) Kan love at jeg sender en artikkel til redaksjonen straks, og det blir å omhandle innkjøp av pc, bygging av kabinett, casemodding, overklokking osv :) Er flere om dette prosjektet, håper Ok.no redaksjonen tar vel imot bidraget vårt :)

 

Mvh John :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
synes no jeg har sett opptil flere slike poster som dette der folk klager over akkuratt de samme tingene som denne og da men :shrug:

 

Jepp, har sett en del slike poster jeg og, kan ikke bare AMD xp SØKE på forumet og finne en likedan post og poste i da.. :shrug:

 

Blir akkurat det samme som og starte en ny tråd med sutring og klaging..

Lenke til kommentar
synes no jeg har sett opptil flere slike poster som dette der folk klager over akkuratt de samme tingene som denne og da men :shrug:

 

Jepp, har sett en del slike poster jeg og, kan ikke bare AMD xp SØKE på forumet og finne en likedan post og poste i da.. :shrug:

 

Blir akkurat det samme som og starte en ny tråd med sutring og klaging..

Ja..vet det blir jo på en måte akkurat det samme..like irriterende dette

Lenke til kommentar
Mange tråder som dette fra før, og det er faktisk en som heter det samme også.(så godt som ihvertfall)  Bra jobba.

 

Men jeg er enig også, for jeg begynner å blir litt lei av noen spørsmål.

 

BTW: CPU´n min ligger på 45c .. er det for mye ?

 

 

Hahahahhaa :lol::lol: najs one formann :wink:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Man må huske at dette er et svært forum, der brukere har forskjellig kunnskapsnivå og erfaringer. Det som er en selvfølge for noen, kan være svært vanskelig å forstå for andre.

 

Jeg har et tips å komme med, SØK!, sier du. Hvordan blir det da med diskusjoner, hvis alle bare skulle søke i gamle tråder og ikke diskutere noe? Som du selv sier. Jeg ønsker forumet tilbake til det var før, med interessante tråder, hvor vi faktisk diskuterte noe! Kanskje hvis du diskuterer/hjelper, så blir det interessante tråder igjen. Hvem vet :wink:

Lenke til kommentar

Jeg er litt enig i at folk må lære seg å søke. Men egentlig har jeg enkel medisin til spørsmål jeg kanskje har svart på dagen før - jeg overser de. En ting er å søke, men nå vedkommende ikke gidder og lese overskiftene på de 10 første trådene, da får de ikke så mye hjelp hos meg. Men enkelte ting må nødvendigvis spørres opp på "nytt" da ny hardware dukker opp hver dag! Man kunne f-eks ikke ha spurt for et halvt år siden om CPU X var en god overklokker. Stort sett skal det mange rare tråder til for at de plager meg. Som jeg sier, de jeg ikke liker, de overser jeg.

 

Når det gjelser casemod kritikk, så har jeg en enkel filosofi. Ikke klag på andres mod (uansett hvor enkel den er) før du kan framvise noe bedre selv! Og da holder det ikke med ord "jeg kan hvis jeg vil" Du må kunne legge fram bilder.

Lenke til kommentar

Hadde det ikke vært en god ide og laget noe à la dette:

En "sticky" post (eller noe sånt) som BARE handlet om akkurat overklokking av en spesiell CPU. Her kunne alle som ville poste deres resultater OG det hadde blitt begrenset til én enkelt post?

 

Det hadde da også vært mulig å slette alle de andre som AMD xp ++ klager over.

 

Just a thought (har mange av de idag :p)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...