QuZiLLioN Skrevet 19. august 2003 Rapporter Del Skrevet 19. august 2003 husker ikke sangen så godt.. men var noe med ; wolf like to party (party wolf) eller noe hva heter den da? Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 19. august 2003 Rapporter Del Skrevet 19. august 2003 Det er ikke "A Moe - Mom is home" du mener? Er no noe med en ulv der.. Lenke til kommentar
oya Skrevet 19. august 2003 Rapporter Del Skrevet 19. august 2003 jeg HATER den sangen, og Dina Måtte bare få det ut :x Lenke til kommentar
Jungel Skrevet 19. august 2003 Rapporter Del Skrevet 19. august 2003 Dina har i det minste skrevet musikken sin selv. Disse A Moe-idiotene er jo virkelig bare helt lavmål. Lenke til kommentar
Godstoge Skrevet 19. august 2003 Rapporter Del Skrevet 19. august 2003 Hehe. Selve låta til A'moe er faktisk litt bra. Men teksten og når ulven synger, suger. For å si det slik: Etter å ha hørt sangen en gang, kan du teksten utenatt fordi den består av to linjer. ,) -Gos- Lenke til kommentar
Jungel Skrevet 19. august 2003 Rapporter Del Skrevet 19. august 2003 Vel, hvis de faktisk hadde vært i stand til å skrive en slik låt selv så kunne jeg kanskje blitt en smule imponert. Men når de bare stjeler den fra en gammel musical så er det bare trist og patetisk. Men slik er det i musikkindustrien i dag. Man resirkulerer en gammel låt og utgir det som "sin" nye singel. Det er så utrolig mange nye "band" som ikke en gang klarer å lage musikk at det rett og slett bare er tragisk. Og når man samtidig bruker playback på scenen så må man jo begynne å lure. Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 19. august 2003 Rapporter Del Skrevet 19. august 2003 Er en enkel måte å tjene penger på da. Lenke til kommentar
enemigo Skrevet 19. august 2003 Rapporter Del Skrevet 19. august 2003 Prøv "Poor Rich Ones" versjonen, ganske akustisk og mye bedre! K Lenke til kommentar
Jungel Skrevet 19. august 2003 Rapporter Del Skrevet 19. august 2003 For all del, jeg skjønner dem godt. De sitter et par timer foran pc'en sin og snekrer sammen noe utifra en gammel klassiker, og så håver de inn millioner og ler av alle tullingene som kaster bort pengene sine på dem. De virkelige idiotene her er jo dem som faktisk kjøper dette dritet, og gjør dem til millionærer. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 19. august 2003 Rapporter Del Skrevet 19. august 2003 For all del, jeg skjønner dem godt. De sitter et par timer foran pc'en sin og snekrer sammen noe utifra en gammel klassiker, og så håver de inn millioner og ler av alle tullingene som kaster bort pengene sine på dem. De virkelige idiotene her er jo dem som faktisk kjøper dette dritet, og gjør dem til millionærer. millioner er nok litt å ta i.... Lenke til kommentar
Jungel Skrevet 19. august 2003 Rapporter Del Skrevet 19. august 2003 Ok, jeg snakket litt generelt da... Det er jo skremmende mange sånne "liksom-band" som tjener seg søkkrike på å resirkulere gamle klassikere, og opptre med playback. Vet ikke hvor mye disse idiotene her har tjent, men prinsippet er likevel det samme! :-D Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 19. august 2003 Rapporter Del Skrevet 19. august 2003 Helt enig i det. Men, folk er jo dumme nok til å kjøpe det, og så lenge markedet vil ha det kommer sånne patetiske låter til å komme. Lenke til kommentar
Eriond Skrevet 19. august 2003 Rapporter Del Skrevet 19. august 2003 Må bruka vet nå...! Den låta suger fa'n meg mer en Volta'en hjemme! Lenke til kommentar
QuZiLLioN Skrevet 19. august 2003 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. august 2003 liker ikke sangen nå som jeg har hørt den... var en kompis som sa at den var bra Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 19. august 2003 Rapporter Del Skrevet 19. august 2003 Musikkvideoen er jo like patetisk.. Men mye damer der da.. Lenke til kommentar
Darth Godo Skrevet 19. august 2003 Rapporter Del Skrevet 19. august 2003 Synd at folk nå til dags skal bli kjent med ting gjennom 'nyere medium'. Det ødelegger originalen på den måten at folk blir ikke kjent med, f.eks. i dette tilfelle, låtens egentlige opphav. At noen skal lage en techno versjon av en gammel klassiker er såklart et lønnsomt opplegg, og det er nok av naive idioter som kjøper dritten, men jeg skjønner ikke at de som synker så lavt og produserer greierne klarer å leve med seg selv... Skammelig! Lenke til kommentar
norway Skrevet 19. august 2003 Rapporter Del Skrevet 19. august 2003 Noen som vet denne sangen " i want to be an astronaut...." Kanon lege siden jeg hørte den , husker ikke mer. Hørte den på warpzone , men glemte selvfølgeli å spør hva sangen het. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 19. august 2003 Rapporter Del Skrevet 19. august 2003 Gir bare 10 stjerner til de som laget sangen eg for ein utrolig lettvint måte å tjene penger på. Sangen er jo bare tragisk. Ikkje nok med at den er kopiert, men det er jo det samme om igjen og om igjen og om igjen og om igjen enda ein gang. Og folk hører på det som gale. Trist at virkelig god musikk blir overdøvet av slikt skrap. Så da så Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå