Realzi Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 Zipp Jepp pretty much det samme med EA/DICE og Activi$ionBli$$ard også. De har blitt gamle(og dumme), gjerrige og tenker kun på profitt. Nei vi trenger en utvasking i spillbransjen. Dark Brotherhood ?? :o(Should we?) Lenke til kommentar
ZiggyStardust Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 Har dere (Gamer) fått med dere dette da: PC Mass Effect 3 requires Origin, excludes Steam Spillselskapene gjør bare dårligere og dårligere besluttninger om dagen... Det der er gammelt nytt. EA tok alle sine spill av Steam for lenge siden. Lenke til kommentar
fenele Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 Bare hente spillet fra bukta det. Men husk å sandbox Origin først hvis du bruker det til BF3 eller lignende Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 Det der er gammelt nytt. EA tok alle sine spill av Steam for lenge siden. Da er det litt merkelig at jeg uten problemer finner haugevis med EA-spill på Steam. Crysis, Mass Effect, Dragon Age, Alice +++. Søk selv og se? 1 Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 Man kan også kjøpe kringom of amalur: reckoning på steam Lenke til kommentar
daniel_984 Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 Fa*n ta da! Dette spillet var jo noe jeg faktisk veldig gjerne kunne tenkt meg å spille.. Men som alltid klarer Ubisoft å føkke det til.. Jaja, dere fikk ikke lurt meg denne gangen heller! <3 Glad jeg leser Gamer.no hver dag ^.^ *Tjohh* 1 Lenke til kommentar
oslo72 Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 Her er grunnen: Yves Guillemot - Co-Founder, Chairman, Chief Executive Officer, President, Chairman of Compensation Committee and Chairman of Strategy & Development Committee - 52 år. Claude Guillemot - Executive Vice President of Operations, Director and Member of Strategy & Development Committee - 55 år. Christian Guillemot - Executive Vice President of Administration, Director, Member of Compensation Committee and Member of Strategy & Development Committee - 45 år. Michel Guillemot - Executive Vice President of Development, Strategy & Finance, Director and Member of Strategy and Development Committee - 52 år. Gérard Guillemot - Executive Vice President of Publishing & Marketing, Director and Member of Strategy & Development Committee - 50 år. Ikke EN person under 45 år. Dette er alle kapitalister og pengemennesker som har lite eller ingen lidenskap eller interesse for bransjen de jobber i. Den dagen vi blir kvitt denne dessert-generasjonen hvis livsfilosofi definerer grådighet, griskhet og ekstrem egeninteresse som positive verdier, er dagen verden kommer seg over denne fascistsike vridningen vi ser ikke bare i spillbransjen men stort sett alt næringsliv. Litt av en familiebedrift med andre ord... 1 Lenke til kommentar
Cyberfrog Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 Ubisoft fornekter seg ikke. Men hvordan blir det med historien da? Jeg har Mass Effect 1 på cd til pcn, også har jeg Mass Effect 2 på Steam, og visst Mass Effect 3 kommer på Origin, hvordan skal jeg føre over save filene fra disse 3 spillene, så mine valg i spillene kommer over til det det neste spillet ?? Det blir neppe vanskeligere enn fra ME1 til ME2 (jeg har ME1 retail, ME2 Steam). Dette er ikke problemet. Problemet er heller ikke, etter mitt syn, at EA vil lage en konkurrent til Steam (ikke misforstå, det vil irritere meg like mye som Games for Windows Live gjorde da jeg installerte Batman: Arkham Asylum retail, og like mye som Steam gjorde da jeg installerte Half-Life 2 retail). Nei, problemet er frekkheten deres her: Du godtar at EA kan samle inn, bruke, lagre og videresende teknisk og relatert informasjon som identifiserer datamaskinen din (inkludert IP-adressen), operativsystemet, programbruk (inkludert, men ikke begrenset til installering eller avinstallering), programvare, programvarebruk og ekstrautstyr. Informasjonen samles inn jevnlig for å gjøre det lettere å levere programvareoppdateringer, dynamisk innhold, produktstøtte og andre tjenester til deg, inkludert nettjenester. EA kan også bruke informasjonen kombinert med personlig informasjon i markedsføringsøyemed og for å forbedre produktene og tjenestene våre. Vi kan også komme til å dele dataene med tredjepartstjenesteleverandører i en form som ikke identifiserer deg personlig. HVIS IKKE DU VIL AT EA SKAL SAMLE INN, BRUKE, LAGRE, SENDE ELLER VISE DATAENE SOM BESKRIVES I DETTE AVSNITTET, MÅ DU IKKE INSTALLERE ELLER BRUKE PROGRAMMET. Kilde Jess, man kan jo la være å "installere eller bruke programmet". Bortsett fra at kjøper man ME3 i butikk, må man likevel gå via Origin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå