Gå til innhold

Kopisperre nekter deg å bytte maskinvare (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har dere (Gamer) fått med dere dette da: PC Mass Effect 3 requires Origin, excludes Steam :thumbdown: Spillselskapene gjør bare dårligere og dårligere besluttninger om dagen...

 

Jeg skjønner veldig godt at EA ikke vil ha Mass Effect 3 på Steam hvis Steam samtidig tar en god porsjon av inntektene som ellers ville gått til EA. Origin er fortsatt under utvikling.

 

Man skal ikke så veldig mange år tilbake før Steam hadde haugevis av bugs, gi Origin den samme sjansen til å utvikle seg og bli en fullverdig konkurrent.

 

Steam er også "fortsatt under utvikling", men er mye bedre. Og man kan skjønne det så mye man bare vil, men det går utover kundene, og gjør det det så risikerer man at folk ikke gidder å kjøpe spillet i samme grad.

 

Ellers demonstrerer jo Ubisoft nok engang at de ikke er særlig opptatt av kundene, det er noe jeg tar i betraktning når jeg kjøper spill.

 

AtW

Endret av ATWindsor
Lenke til kommentar

Nå må Ubisoft fanken meg ta seg sammen. De har holdt på med dette korstoget mot PC-plattformen i flere år nå, som kun går ut over (potensielle) lovlige kunder. Nå skal jeg ikke ha dette spillet, men jeg kommer aldri til å kjøpe et spill med tilsvarende drit, da jeg vil ende opp med å måtte ta kontakt med Ubi eller kjøpe nytt spill til stadighet. Når store deler av de som kjøper spillene deres faktisk sitter og spiller på ulovlige utgaver allerede, i spill som faktisk har snillere beskyttelse enn denne, sier det seg selv at IQ-en i Ubi-leiren er langt unna snittet.

Endret av Dellers
Lenke til kommentar

Så utrolig praktisk for sluttbrukere - de får selge "retail" lisenser av spillene sine til et par tusen så kan man bytte så mye hardware man vil...

Personlig er det ikke så mange spill fra Ubisoft jeg liker og sånn som de herjer med kopisperrene sine så er det et enkelt valg å ikke kjøpe en dritt fra de. Jeg likte forøvrig siste Splinter Cell, men var jo f.... ikke mulig å få coop til å fungere uten å åpne en masse porter i routeren. Det skal ikke være nødvendig for å brukeren å gjøre dette - da er det noen som ikke har gjort jobben sin hos Ubi

Lenke til kommentar

eg likte forøvrig siste Splinter Cell, men var jo f.... ikke mulig å få coop til å fungere uten å åpne en masse porter i routeren. Det skal ikke være nødvendig for å brukeren å gjøre dette - da er det noen som ikke har gjort jobben sin hos Ubi

Måtte du det? Har måttet det med de gamle SC-spillene (nokså vanskelig var det også, tipper 9/10 spillere på den tida ikke ville greid det selv), men Conviction var plug and play. Har du eldgammel ruter uten UPnP kanskje? Ikke hatt problemer med noen spill på flere år jeg ihvertfall.

Lenke til kommentar

Her går de alså i fella igjen...at Ubisoft har kunder enda er et under og ikke annet.

Anno 2070 er herved strøket fra listen over spill jeg vurderer å skaffe.

Hvorfor så opptatt av å leke Nord Korea?Hva er problemet dems?

Maken til idiotisk firma..lurer på hvordan det er å jobbe der?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Usch.... nå angrer jeg på at jeg kjøpte spillet, selv om jeg liker spillet i seg selv :

 

Dette er faktisk så graverene at det er på sin plass med en saksøking av Ubisoft.De har villedet kundene,dette er noe man fant ut etter at spillet var kjøpt.

Nei skal dette være nivået de skal legge seg på,så foreslår jeg at de kutter ut å lage spill til PC,virker jo som de hater oss PC gamere og gjør hva de kan for å forsure opplevelsen.

Boikotter dem.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...