Niklasp Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 Kan fjerne 99,9 prosent av alle bakterier. Dette tastaturet vasker seg selv Lenke til kommentar
Phyltre Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 Kjekt å ha om jeg skulle få ett snev av Ebola eller Svineinfluensa eller .no Lenke til kommentar
Randomizer Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 Kjekt å ha om jeg skulle få ett snev av Ebola eller Svineinfluensa eller .no I see what u did thair Lenke til kommentar
Dj_Offset Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 Flott, et tastatur som tar livet av de vanlige bakteriene og lar de hardføre og kjipe bakteriene være igjen. Nei takk. Bakterier er generelt sett ikke farlige. Lenke til kommentar
Vizla Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 Flott, et tastatur som tar livet av de vanlige bakteriene og lar de hardføre og kjipe bakteriene være igjen. Majoriteten av bakterier vil dø, kjipe eller ei. Dog ser ikke helt nødvendigheten, vaske tastaturet må du uansett. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 Neste steg bør være å bytte ut ordet «UV-C-stråling» med noe hyggeligere som «naturlige lysbølger med krystallgenerert frekvens som harmoniserer med bakteriene» og sikte inn på markedet for såkalt EL-alergiske. 1 Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 Er hele denne boksen kun et tastatur pluss "renseri", eller har de også fått plass til hovedkortet etc inni der? Lenke til kommentar
KakeMonster3 Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 Flott, et tastatur som tar livet av de vanlige bakteriene og lar de hardføre og kjipe bakteriene være igjen.Nei takk. Bakterier er generelt sett ikke farlige. Du har et poeng der. Det er og en god ting å ha en viss bakterieflora rundt seg sånt at immunsystemet våres ikke setter seg helt på latræva. Å vaske tastaturet en gang iblant hadde vært kjekt det, mitt ser helt """""" ut. Men at en er nødt å ha nøyaktig det kabinettet og at det blir gjort hver gang en er ferdig er litt for mye for meg. Spennende konsept for det om ^^ Lenke til kommentar
Sigurd2 Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 (endret) Blir litt meningsløst dersom man ikke "renser" musen samtidig. Så boksen burde absolutt hatt plass til mus også. Edit: ser jo nå at det selvsagt er en touchpad på tastaturet Endret 17. januar 2012 av Sigurd2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 (endret) Finnes det ikke sånne lommelykter med kraftig UV-stråling nettop for dette? Virker mye mer praktisk å kunne bruke en sånn en innimellom på alt fra tastatur til tannbørster. edit: Se dette her var et smart produkt: http://www.youtube.com/watch?v=q3Ynltm6qI4&feature=player_embedded#! Endret 17. januar 2012 av Slettet+6132 Lenke til kommentar
Kahuna Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 Denne greia her har ikke noe hjemme hos folk å gjøre. Derimot burde den være pålagt hos gatekjøkken, restauranter og legekontor... Lenke til kommentar
0stepop Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 Endelig et produkt for de med tvangstanker! Men passende bruksområder er offentlige kontorer, bibliotek osv. Lenke til kommentar
cobany Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 Hva om utøyet en bekymrer seg for ikke er bakterier. Klarer den å rense giftige kjemikalier eller radioaktivt støv som følger med hansker? Dette er aktuelle ting hvis du til daglig jobber i en laboratorie e.l.. Den "vasker" ikke, men kanskje desinfiserer den seg selv? Finnes det en som virkelig vasker? Lenke til kommentar
Slither Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 På flyplassen i Lisboa hadde de en slik boks man kunne legge telefonen i for å "vaske" den, men den var helt åpen og så ikke ut som noen hadde lyst å legge fra seg telefonen der Og så hadde de røyke"boks" uten dører 2meter unna, så det er mulig poenget ble litt borte. Lenke til kommentar
baguett Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 Ja her er noe for de paranoide Lenke til kommentar
uracoin Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 kanskje jeg skal kjøpe meg et sånnt til laptopen, så jeg også må hentes med bil når jeg skal på lan. Lenke til kommentar
ZiggyStardust Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 Er det ikke billiegere å bare kjøpe seg en UV lampe som man fører/holder over tastaturet? Jeg ser ikke helt poenget med disse spesialproduktene. Det er jo ikke annet enn vanlig UV lys. Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 (endret) Fjerner 99.9% av de farlige bakteriene som ikke eksisterer. Flott oppfinnelse! Kommer helbredende engelvann også med på kjøpet? Endret 19. januar 2012 av Heradon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå