Gå til innhold

Noen som vet sånn ca hva jeg kan få for denne dritt laptopen?

Anbefalte innlegg

Tror det eneste spillet jeg klarer å drive på den her møkka er Sims 1 på laveste innstilling. Noen som vet hva folk er villige til å betale for dritten? Brukte 3200 av mine hardt tjente trygdepenger på den :cry:

LINKY LINK

Edit: Er forresten garanti til Oktober 2012.

Har også puttet i 6Gb Ram kun for å prøve å lure folk til at dette er en bra laptop :devil:

Endret av Kim Spartacus
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er vel ikke den lureste markedsføringen du kan gjøre å kalle det du skal selge for "dritt" heller da :D

Må jo være ærlig :)

Ikke vært noe feil med den eller noe, men prossesoren er noe av det værste jeg har opplevd på mange år. Skal ikke store oppgaven til før den står på 100% load.

Blir jo å markedsføre den som den ultimate gamer maskinen, så lenge du ikke er ute etter å spille spill utgitt etter 1998

Marker det etter kommaen :p

Endret av Kim Spartacus
Lenke til kommentar

Må jo være ærlig :)

Ikke vært noe feil med den eller noe, men prossesoren er noe av det værste jeg har opplevd på mange år. Skal ikke store oppgaven til før den står på 100% load.

Blir jo å markedsføre den som den ultimate gamer maskinen, så lenge du ikke er ute etter å spille spill utgitt etter 1998

Så la være å selg den, innrøm heller du ha gjort et dårlig kjøp.

Blir jo nesten som elkjøp selgerene dette, så hvis du ikke heletatt vil prøve å være seriøs en å lure folk, er det bedre å heller la være å selge slipper du å få et dårlig rykte etter salget også.

Beste rådet er å være være ærlig å si denne maskinen er mere for studenten med dårlig råd og kun egnet til enkle skole oppgaver, jobb eller andre mindre krevende oppgaver.

Endret av LMH1
Lenke til kommentar

Hvis neste eier går inn for det, kan han klare å gjenopprette filer.

Hurtigformatering i Windows sletter kun indeksen over hvor filene er, ikke selve filene.

Sammenlign med å rive ut kapitteloversikten i en bok.

Innholdet er der fremdeles, men kan kun finnes med programvare for gjenoppretting. Fins på nettet.

Du er trygg hvis du ikke hadde noe av verdi på maskinen, eller hvis kjøperen ikke tar seg bryet med å gjenopprette.

Endret av Mannen med ljåen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...