Drugstar Genius Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 Har en HTC Diamond 2, får noen dager siden skulle jeg sende ei melding så plutselig så funker ikke touchskjermen så når jeg flytter på den til andre vinkel så kan jeg se noe rosa/grønt aktig greier midt på selve skjermen og mønsterene forandrer seg ettervært som jeg beveger på skjermen. Vet noen hva dette kan være og hvordan jeg fikser det? Lenke til kommentar
greenman Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 (endret) Har du prøvd å ta en "hard reset" ? Endret 17. januar 2012 av Bibow Lenke til kommentar
Drugstar Genius Skrevet 17. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2012 Ja, men har demontert mobilen og tror det er skjedd noe mystisk noe med selve touchskjermen de blir kalt får Digitizer tror jeg. Lenke til kommentar
greenman Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 Har du mulighet til å laste opp et bilde av skjermen? Lenke til kommentar
Drugstar Genius Skrevet 17. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2012 Ja men har prøvd å ta bilde men får ikke av blitsen fra kameraet så du kan ikke se det, men skal prøve med et annet kamera imorgen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå