Psycho Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 Etter den siste oppdateringa til den mest vanlige Facebook-appen på App-Store er ikke appen tilgjengelig for min versjon. Det jeg da lurer på er om det finnes noen tidligere versjoner av appen ute på nettet en plass, eller om det eventuelt finnes noen fullverdige erstattere som fungerer på iPhone 2. Er ikke spesielt fan av å hele tiden kjøpe ny mobil for å følge trenden, og har det jeg trenger i iPhone II, så jeg håper ikke jeg må oppgradere bare for å få denne appen. Lenke til kommentar
Solosuper Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 Hvilken iphone er ll ? Den høres gammel ut. Sikkert greit med ny. Du bytter jo ikke hele tiden om du bytter nå. Du har jo enten et klenodium eller en fantasi tlf Lenke til kommentar
Psycho Skrevet 17. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2012 Hehe, sant nok! Men jeg er sikker på at det finnes en eller annen luring som har en eldre versjon, så det er ikke modent for et telefonskifte helt ennå. ;-) Lenke til kommentar
Solosuper Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 Heter den iphone 3g? Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 Bare sånn for ordens skyld så heter denne kun iPhone. Ønsker du å spesifisere kan du si at det gjelder en førstegenerasjons iPhone. Ingenting som heter iPhone 2, og hvis man skulle gjettet seg til det ville dette da vært en iPhone 3G. Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 Den var da sabla tjukk? 1 Lenke til kommentar
Tastatur Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 Den var da sabla tjukk? Kraftig hardware trenger mye plass vettu. Lenke til kommentar
Svigermors drøm Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 Den var da sabla tjukk? Jeg har kanskje dårlig humor, men jeg fant den kommentaren hysterisk morsom Aner ikke hvorfor.. Den er da litt gammel også. Når mobiltelefoner kom ut var dem jo store som fy. On-topic Kan du ikke bare bruke nettsiden til facebook ? Er vel ikke noe særlig treigere vil jeg tro.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå