Gå til innhold

Rimelige flyers(flygeblad)

Akse

Anbefalte innlegg

Hei.

Er det noen som har peiling på hvor man kan få trykket opp flyers til en ok pris i Norge? Jeg finner kun ok priser i UK, mens prisene jeg har fått innenlands har vært ganske så høye.

Det jeg er ute etter er en pris på godt under 1000,- à 5000. Det trenger ikke være trykket på spesielt papir.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei.

Er det noen som har peiling på hvor man kan få trykket opp flyers til en ok pris i Norge? Jeg finner kun ok priser i UK, mens prisene jeg har fått innenlands har vært ganske så høye.

Det jeg er ute etter er en pris på godt under 1000,- à 5000. Det trenger ikke være trykket på spesielt papir.

Format? Ganske stor forskjell på A1 og A5 f.eks.

Lenke til kommentar

Om du trenger 5000 stk så trenger du 2500 A4 sider(som du deler på to). 500 ark koster ca 50 kr. Kostnad kr 250,-.

Regner så med at du kun skal ha svart skrift. De fleste blekkpatroner til printere klarer 600-800 A4 sider med 80% dekning. Mao bør du med ei blekkpatron klare mellom 1200 og 1600 flyers. Slike blekkpatroner koster ca 200-350 alt etter hvor du kjøper de, og du trenger da to, for å være sikret. Kost mellom kr 400,- og kr 700,-.

Totalt sett kostnad på ca kr 650 og 950 for 5000 stk flyers. Men da må du gjøre alt selv :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...