TheKims Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 Hvilke spill mener du man bør ha på PC-en? Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 Minecraft, mest unike spillet du får til en pc. 1 Lenke til kommentar
Malactica22 Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 tenker du nyere spill eller eldre spill? av nyere spill bør du kjøpe deg, vel jeg vil gi deg en liste av de spillene jeg synes du bør ha Mass effect triologien (3ern kommer veldig snart) veldig bra sci fi rpg serie Skyrim(rpg), batman arkham asylum(action adventure), Shogun 2 total war Napoleon total war Starcraft 2 Dragon age 1 (drit i 2eren den var veldig dårlig i forhold) Team fortress 2 (veldig gøy lagbasert skytespill) Portal 1 og 2 de beste gåteløse spillene de nyere årene veldig underholdene Civ 5 av eldre spill bør man ha disse synes jeg: Age of empires 1 og 2 Age of mythology Starcraft 1 Lands of lore the throne of chaos( må skaffes på gog hvis den skal funke på nye pcer) duengon keeper 1 og 2 (se ovenfor) medival 2 total war Rome total war Heroes of might and magic serien 2,3,4,6 ( ja jeg vet jeg inkluderer nummer 4 som alle andre missliker) fallout serien 1,2,3 og fallout new vegas veldig bra rollespill serie elsker alle sammens Jeg kunne listet opp mye mer men vil ikke gjøre posten for lang. 1 Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 Diablo,Diablo 2, Red Alert 2, Football Manager, CS, Transport Tycoon <333, snart Diablo 3 (ber til gud at de ikke føkker det spillet opp), Generals m.m Et par av de spillene er for lan nostalgi :0) Lenke til kommentar
Malactica22 Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 Diablo,Diablo 2, Red Alert 2, Football Manager, CS, Transport Tycoon <333, snart Diablo 3 (ber til gud at de ikke føkker det spillet opp), Generals m.m Et par av de spillene er for lan nostalgi :0) Fanken og jeg viste jeg glemte noe Diablo er et definitivt must have Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 17. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2012 Mye brae tips dere kommer med Tilgangen på butikker som selger spill her er dårlig, så bør helst være spill man får lastet ned fra Steam o,l Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 Crysis 1, Crysis: Warhead. Crysis 2 kan man hoppe over hvis man vil. Baldur's Gate 1 + 2 Planescape: Torment (muligens et av de beste rollespillene som noensinne har blitt laget) Half-Life serien Mye annet som jeg sikkert har glemt. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 17. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2012 Half life hadde jeg helt glemt av. Hadde det til Xbox å storkoste meg med det. Finnes det noe mod så man får litt penere grafikk? Er jo noen år siden det kom ut nå. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 The witcher Age of empire 2 Wc3 Total war medival 2 Dungeons keeper gold Portal Lenke til kommentar
Comic Sans Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 De to Batman spillene fra Rocksteady, Arkham Asylum og Arkham City. Utrolig gode spill som har et av de bedre tredje-persons kampsystemene jeg har sett. Det er faktisk 'enkelt å lære, vanskelig og mestre'. Lenke til kommentar
Themainthing Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 Metro 2033!! Elsker det spillet!! <3 Lenke til kommentar
jooonas91 Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 Alt av Half Life, GTA Vice City og San Andreas, Metro 2033, Alan Wake når det kommer til PC, Portal, Mafia 1 og 2, alt jeg kom på i farta. Lenke til kommentar
igxx Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 (endret) Half life hadde jeg helt glemt av. Hadde det til Xbox å storkoste meg med det. Finnes det noe mod så man får litt penere grafikk? Er jo noen år siden det kom ut nå. hvis du er kresen på grafikk så er du ikke på utkikk på de gamle kassikerene.... gjorde akkurat ferdig half life 2 episode 2, og stor koste meg med både grafikk og selve gameplayet. gå heller for - shogun 2 - skyrim ect men et av det virkelig gode strategi spillene fra klassikerene det må være - C&C Generals <3 - og et spill nesten INGEN har hørt om, men er mitt beste spill igjnnom tidene er battle realms <3 <3 <3 <3 Endret 17. januar 2012 av igxx Lenke til kommentar
Proxymate Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 Jeg ser på WC3 som et must til PC. Selv om du ikke liker RTS kan du sitte i flere år å kose deg med resultatet av et utrolig godt miljø for mapmakers. Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 Starcraft: Brood War Starcraft 2 Warcraft 3 Age of Empires 2 Heroes of Might and Magic 3 Diablo 2 Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 De to beste PC-spillseriene noensinne er Civilizatin-serien og Europa Universalis-serien. Anbefaler spesielt Civ4 og EU3. Ellers kan du jo aldri gå feil med noen Lucasarts-adventurespill som Monkey Island 1-2, Day of the Tentacle, Indiana Jones & The Fate of Atlantis, Full Throttle eller Grim Fandango! Lenke til kommentar
Riboflavin' Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 (endret) Siden det blir nevnt andre "gamle" ting her: Jedi Knight 2:Jedi Outcast og 3: Jedi Academy. Årevis siden jeg har prøvd dem nå, men husker dem som ganske geniale. Det er visstnok fortsatt litt liv i multiplayeren til JA, ikke dårlig for et spill fra 2003.. Husker også Return to Castle Wolfenstein med glede. Kanskje ikke noe spesielt nyskapende gameplay, men mye stemning. Endret 19. januar 2012 av Riboflavin' Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 Har alltid Deus Ex installert. I tilfelle en skulle savne klassikeren. Lenke til kommentar
spamex Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 CS 1.6 og CSS er geniale spill, AoE2 er også ett must. Ellers så er det Heroes of might and magic III, Company of Heroes og Call of Duty 4. Lenke til kommentar
Matsmeister Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 Max Payne har jeg alltid installert, bringer frem minner fra da jeg var yngre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå