grossmisconduct Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 Finale Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Tjernshaugen Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 Det som slo meg var at jeg tok innholdet i bildet for å være et flammeinferno, men at fargene da ble feil. Kan det være en ide å bytte disse fargene til mer rød og oransje? - innholdet i bildet ditt er dramatisk nok, så det har du lykkes med i mine øyne. Lenke til kommentar
grossmisconduct Skrevet 17. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2012 Det som slo meg var at jeg tok innholdet i bildet for å være et flammeinferno, men at fargene da ble feil. Kan det være en ide å bytte disse fargene til mer rød og oransje? - innholdet i bildet ditt er dramatisk nok, så det har du lykkes med i mine øyne. Takk for konstruktiv kritikk. Skulle egentlig bare være en lite dramatisk toning, men ser at mer brannfarget kan være bedre. Lagt til alternativ versjon. Måtte dra litt i saturation slideren også for å få oransjefargen, og da ble det vanskelig å la vær å trekke mer i den. Nå er ikke skjermen min kalibrert (en Spyder3 står fortsatt på ønskelista, ble bare myke pakker til jul), så det blir litt vanskelig å velge toner. Så f.eks at det ble veldig rødt på TVen min, men den har noe varmefilter på som forhåpentligvis var grunnen. Men nå har sikkert alle brukerne her forskjellig kalibrerte skjærmer, så blir mye forskjellig digital persepsjon her. Har også jobbet litt med distort på nedfallet her. Føler at resultatet ang nedfallet ble litt "gi og ta".. Lenke til kommentar
Tjernshaugen Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 Artig å se forandringen, synes versjon 2 er bedre og mer virkningsfull rent visuelt. Skulle gjerne kommet med innspill på behandlingen videre men det vet jeg så altfor lite om Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg