Arctic Skrevet 19. august 2003 Del Skrevet 19. august 2003 Dette regnes vel ikke som nyheter, så jeg poster her. Testen: http://www.watercoolplanet.de/index.php?op...how=1&pagenum=1 Som vi ser kommer Cathar sin Cascade blokk, ikke overraskende ut på topp. De blokkene vi er mer vant med her på berget får ikke så veldig gode resultater. Noe og tenke på for forhandlerene? Lenke til kommentar
Sinnsro Skrevet 19. august 2003 Del Skrevet 19. august 2003 jæskla fin link du kom med her :smile: hehe innovatek blokka var bedre enn cuplex blokka jaja, får håpe de begynner å masse produsere cascade blokka da, slik at den blir noe billigere. men jeg må si jeg blir litt forvirra her... trenger vel ikke forklare hvorfor men nå takker jeg for meg og går å legger meg Lenke til kommentar
vifteovn Skrevet 20. august 2003 Del Skrevet 20. august 2003 AU magnum på nest siste plass. Den sved :oops: Lurer på hvordan en waterchill hadde klart seg jeg 10graders forsjell på nr 1 og 26, bortsett fra nr 27 som er helt på jordet Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 20. august 2003 Del Skrevet 20. august 2003 Knallbra, det der! Snakk om å skille klinten fra hveten? Klarte ikke helt å lese meg til hvordan testen var utført, men jeg har ikke tysk som favorittspråk akkurat. Men hele 10graders forskjell mellom best og dårligst? Nesten utrolig... Lenke til kommentar
Josten Skrevet 20. august 2003 Del Skrevet 20. august 2003 Var en bra test, men ble enda mer forvirra. Her var det jo ganske andre resultater enn på feks ok.no. Her var cuplex evo bedre enn cuplex, men på ok.no var den dårligere enn både cuplex og magnum, og magnum kom på sisteplass her. Er ikke lett dette her Lenke til kommentar
Bach Skrevet 20. august 2003 Del Skrevet 20. august 2003 http://www.watercoolplanet.de/index.php?op...open=17&show=52 Er ikke helt god i tysk jeg heller, men dette ser ut til å være testbenken. Kan noen i skolepliktig alder oversette for oss? :wink: Edit: cuplex EVO finnes i to versjoner. De har begge på Microplex. Mulig begge versjonene fungerer bedre på AMD enn Intel? Og det var vel visse indikasjoner på potensialet til blokka ved overklokking (uten at jeg har lest testen på nytt). Lenke til kommentar
space17 Skrevet 24. august 2003 Del Skrevet 24. august 2003 Ser fra testen at de benytter Eheim 1046 pumpe som begrenser gjennomstrømningen noe mot det de fleste her bruker. (Har inntrykk av at de flest bruker pumper med ca. 10 W effekt. (Eheim 1046: 5W)) Dette har nok litt innvirkning på resultatet av de ulike kjøleblokkene. (Er dog av den oppfatning at en Eheim 1046 er mer en kraftig nok til vannkjøling, og så støyer den meget mindre.) Ser også ut som de benytter en radiator med plass til en 120 mm vifte. Vifta er en Pabst som går på nettspenning (230V~), og er antakelig rund 15-20W. (Dette har liten innvikning på forskjellen mellom de ulike blokkene, men mer på totale deltaT de får.) space Lenke til kommentar
cool_boy Skrevet 24. august 2003 Del Skrevet 24. august 2003 så var det meg og den ruste tysken min da.. skjønte ikke så mye,men fant ikke igjen mange av de jeg har sett på web shopper rundt omkring her skuffende egentlig:P syns vi nordmenn burde teste litt flere av vannblokkene våre.. noen som er enige? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå