AnonymDiskusjon Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 Hei! Jeg er en gutt på 18 år som nettopp har barbert meg nedentil. Alt gikk egentlig ganske bra, men jeg har ett problem. Røde prikker og kløe. Så jeg søkte litt rundt og fant ut at vibratorrens var noe som var vanlig å bruke for å unngå nettopp dette med røde prikker og kløe. Dette er en form for antibakteriell salve som man smører på i ettertid og lar det trekke inn i huden. Problemet er at jeg har lett overalt etter dette, men jeg finner det ikke (bor på en relativt liten plass). Derfor lurer jeg på om det finnes noe tilsvarende? Også lurer jeg på om jeg kan bruke vanlig Antibac siden forskjellen trolig ikke er så stor?Postet av anonym: 86b098cbe7f3aee9ba29fd920903cccd Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 Jeg bruker bare Aloe Vera gel. Funke fjell for meg. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 Antar at du snakker om kondomeriets unirens. Finnes på kondomeriet og andre skjønnhetspleiebutikker. Husker jeg kjøpte min på Vita. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 Ville droppet vanlig antibac, vil nok svi som faen og tørke ut huden. Lenke til kommentar
Maccan Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 De fleste apoteker har nok noe av den typen. Vet at RFSU har en intimbarberingsserie Tror afterbalmen heter noe som "Nice N' Cool" Hvis ikke får du alltids kjøpt på nett på type kondomeriets nettsider. Aloe Vera funker også for å roe ned, men jeg har mer suksess med Nice N Cool. Lenke til kommentar
Randomizer Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 Hehe, dette er noe noe som skjer med alle. Leste et sted at det er fordi hårene gror inn i huden. Jeg hadde samme problemet de første 2-3 gangene, men så gikk det seg til. Hvis du passer på å bare barbere med hårene går det seg snart til. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 Hehe, dette er noe noe som skjer med alle. Leste et sted at det er fordi hårene gror inn i huden. Jeg hadde samme problemet de første 2-3 gangene, men så gikk det seg til. Hvis du passer på å bare barbere med hårene går det seg snart til. Det er misvissende. Jeg har shavet i 8 år, og har alltid grodd mot håret og med og alt som er. Aldri fått inngrodde hår. Du får jo ikke tatt alt hvis du ikke går mot hårene! Lenke til kommentar
Randomizer Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 Det er misvissende. Jeg har shavet i 8 år, og har alltid grodd mot håret og med og alt som er. Aldri fått inngrodde hår. Du får jo ikke tatt alt hvis du ikke går mot hårene! Virkelig? Jeg har shavet i rundt 1 år, og får aldri røde ''nupper'' så lenge jeg ikke shaver med. Hvis jeg gjør det klør og stikker det i flere dager. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 Er helt umulig å få med alt hvis man ikke shaver i alle retninger, fram, tilbake, til ventre, mot høyre, siden hår vokser i alle forskjellige retninger. Glad jeg slipper å shave.. epilator <3 Lenke til kommentar
Jubelsau Skrevet 21. januar 2012 Del Skrevet 21. januar 2012 Dusj stakan og området rundt i kaldt vann før du shaver og gjerne etter. Det lukker porene og strammer huden så den er klar for barbering. Lenke til kommentar
Hayer Skrevet 22. januar 2012 Del Skrevet 22. januar 2012 Fikk streng beskjed av sjanten i hæren at uansett hvor jeg barberte meg skulle jeg alltid barere ned, opp, venstre, høyre(husker ikke rekke følgen).. men ja; hvis jeg du 'shave' gjevnlig får du vel ikke noen rødeprikker etc?_? Shaver sjelden, er for lat. Dama som bestemmer når det blir noe, og når det blir noe så blir det noe uansett. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 22. januar 2012 Del Skrevet 22. januar 2012 Ja jeg hopper inn her... Antibac høres ut som en dårlig ide! Bruk heller Asan eller noe annet som er beregnet for underlivet! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg