Nautica Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 (endret) Hei, på tide med et treff i Østfold igjen Har tenkt og legge det til et av kystfortene* hvis interessen blir stor nok, kanskje i samsvar med litt fotografering/kakao i Fr.stad etterpå. Vi treffes en plass i Fr.stad og fyller opp et par biler og kjører til et av fortene. Møtested og klokkeslett kan vi diskutere så det passer for alle. * Torgauten fort ligger litt forbi Gressvik i retning mot Onsøy. Kjøkøy fort ligger på kjøkøya. Begge områdene er frigjort for publikum og det kan være mulighet for tilgang til enkelte underjordiske bunkere etc, men kan ikke garantere det. Kan være greit og ta med blits, lykt/hodelykt. Endret 16. januar 2012 av Nautica 1 Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 Har lenge hatt lyst til å besøke de fortene, så jeg er med! PS: noen som har en blitz til canon å låne bort da? Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 16. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2012 PS: noen som har en blitz til canon å låne bort da? Har et par stk. så det går greit. 1 Lenke til kommentar
k-h-s Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 Hvis det er noen som evnt kjører med bil i fra Oslo og nedover er jeg interessert i å sitte på. Kan jo bli spennende dette! Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 Jeg blir med. Jeg skal til Fredrikstad den dagen, men skal bli til søndags kveld, så hvis noen vil sitte på ned; så må de belage seg på kollektiv transport tilbake. Lenke til kommentar
# offline Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 Jeg kan ikke... akkurat på det tidspunktet er jeg her...: Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 Jeg kan ikke... akkurat på det tidspunktet er jeg her...: Jeg kunne også tenkt meg et sted med slike stoler. Men da skulle de lyse greiene på bakken være sand, og snitt-temperaturen ligge på rundt 27 grader (dagtid). 2 Lenke til kommentar
# offline Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 Ikke lett når flestparten på jobben er ski-boomser. Det blir fototurer og spa på meg i 3 hele dager. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 Ikke lett når flestparten på jobben er ski-boomser. Sant nok. Det blir fototurer og spa på meg i 3 hele dager. Det høres vel så morsomt ut. Så kan du komme deg først i køen på after-skien Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 31. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2012 Nå begynner det og nærme seg, så vi burde få planlagt noe Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 Der sier du noe. Hvordan er snødybden i de aktuelle områdene? Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 31. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2012 Der sier du noe. Hvordan er snødybden i de aktuelle områdene? Minimalt, kanskje 4/5 centimeter og ingen snø på gang heller, men det er meld 15 blå og delevis sol til helgen da. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 31. januar 2012 Del Skrevet 31. januar 2012 Minimalt, kanskje 4/5 centimeter og ingen snø på gang heller, men det er meld 15 blå og delevis sol til helgen da. 15 blå er aldri morsomt ... Men vi har vel varme biler, og vært ute en kald vinterdag før. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 2. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2012 Ser ut som det blir sol hele dagen så da blir det ikke så ille Skal vi si klokka 12 eller 13 på Fredrikstad/Gressvik ? Tomsi, Nautica og kanskje Bjørnli, flere som har lyst til å bli med ? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 Begge deler fungerer for meg. Jeg har vært på Kjøkøy fort, så det er greit å ta Torgauten fort for min del. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 2. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2012 Begge deler fungerer for meg. Jeg har vært på Kjøkøy fort, så det er greit å ta Torgauten fort for min del. Det var litt av grunnen til at jeg nevnte Gressvik Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 samme for meg, sitter på med deg uans nautica Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 2. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2012 samme for meg, sitter på med deg uans nautica Kanskje ta kl 12.00 så det ikke blir altfor sent ? Jeg kan hente deg på parkeringen ved siden av busstasjonen sånn ca 11.00/11.30 ? Lenke til kommentar
Bjørnli Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 oi, titta i bussboka nå, 2012 har vist endra på busstidene, går en buss som er i sarp 12.08, men kunne sikkert tatt tog hvis det blir sent, hadde bare håpa på tog da buss er under halve prisen Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 2. februar 2012 Del Skrevet 2. februar 2012 12.08 i Sarp betyr vel 12:35 på Gressvik, sånn ca. Det går det. Det var litt av grunnen til at jeg nevnte Gressvik Skjønte det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå