chanty Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 Hei. Jeg har en laptop som jeg tenkte jeg skulle koble til tv, for å se film og vise bilder. Problemet er at min pc kun har en VGA utgang og det finnes ikke på min tv som er en Panasonic TX-P42C3E. Hvilken kabel kjøper jeg da hvis jeg skal få dette til å fungere,forslag tas imot med takk Mvh Bjørnar Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 Du trenger mer enn en kabel. Du trenger en form for signalomformer. F.eks. VGA-til-HDMI eller VGA-til-komponent. Du får også til SCART(RGB), kompositt og s-video men disse har så dårlig bildekvalitet at de nærmest er ubrukelige. Lenke til kommentar
chanty Skrevet 16. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2012 Ok, takker Da ble dette dessverre mye styr for å se film via pc. Får lete litt rundt på nettet å titte på signal omgjørere. noen tips til noen som ikke koster skjorta ? Mvh Bjørnar Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 Modnet.no har denne og denne, som er litt rimeligere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå