Timex Skrevet 19. august 2003 Del Skrevet 19. august 2003 Jeg får ikke åpnet cd`n pga av at det er for mye data på den. Hvordan får jeg åpnet den Tips tas imot med takk :o Lenke til kommentar
oysfaerg Skrevet 19. august 2003 Del Skrevet 19. august 2003 Må bare spørre; Du vet at det for mye data på den, hvilken henikt har det da å åpne den? [ontopic] Som regel vil CD-Brennerprogrammet spørre deg om du vil brenne så mye på CD'en mot at du lukker CD'en. Velger du "Yes" vil brenneprogrammet automatisk lukke CD'en din -- og da får du ikke åpna den [/ontopic] Lenke til kommentar
Timex Skrevet 19. august 2003 Forfatter Del Skrevet 19. august 2003 Vitsen med at jeg vil åpne cd er at det er en back up og at jeg trenger et dokument som ligger der :smile: Lenke til kommentar
Domino Skrevet 19. august 2003 Del Skrevet 19. august 2003 uh.. altså, eneste måten å "åpne" en cd på er ved at man åpner en multisession cd for brenning. er den for full kan man selvfølgelig ikke gjøre det, og det trengs heller ikke om man bare skal lese fra cd'en.. om problemet ditt er at du ikke klarer å LESE cd'en fordi den er for full begynner jeg også å lure.. Hvordan får du det til? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå