Stalthy Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 Heisann forumbrukerer. Har lagd en lingende tråd som dette men ble bare rot... Det jeg skal ha er en 8 tommers pc, får da prøve å gå opp til 10 ". Har en asus eee sheashell 1101ha som er 10 " litt for stort for meg, men kudos for veldig bra tastatur. krav: Det må være noenlunde behagelig tastatur, null problem om det tar litt tid å venne seg til burde helst klare xp uten mye lagg. Win 7 er vell kanskje å sette lista litt høyt? Burde klare word/powerpoint uten lagg (kan nokk hende jeg bruker openoffice tl exel) Plass? hmmm, usikker, tenker jeg klarer det meste på en 16/8gb stick. Blir mest skriving musikk her. Men en liten ssd burde gå fitt usb 2.0 2 stk, en for en liten (bittebitteliten) minnepenn og en for en bitteliten mus Touchpad kan suge, det er jeg ikke optatt av. Modeller: Litt usikker her, kjenner en kamerat som har en slags asus, 8 tommer's versjonen, ser grei ut, usikker på om den er for gammel og om jeg kan gå opp til 9 Blir som sagt mest skriving her, kan faktisk hende at jeg venter en stnd (siden vi blir påtvunget pc på videregående) Billig! Hva mener dere? Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 Tror ikke man kan få en 8" minibærbar lenger. Nettbrett har erstattet disse nå. ASUS Transformer Prime tror jeg kunne oppfylt kravene dine ganske bra, men om det er for stort kan du se om Galaxy Tab 8.9" med keyboard-dock er noe for deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå