pmiddy Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 Hei, Lagde en tråd her for noen dager siden hvor de anbefalte meg å kjøpe G930. Jeg sa også at jeg kom til å angre på kjøpet. DET GJØR JEG G930 fungerer rett og slett ikke. Null lyd. I starten drev både mottaker USBen og headsettet å blinka. Dette har jeg fikset så nå lyser begge grønt. Men det er fortsatt null lyd. det ser ikke ut som PC'en min ser at den er koblet til eller noe lignende. Har dere noe forslag til en fiks for dette? eller må jeg bare sende headsettet tilbake =) ? Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 Har du sørget for at datamaskinen din bruker headset som lyd utgang? Lenke til kommentar
pmiddy Skrevet 16. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2012 PC'en min ser ikke headsettet, så får ikke valgt det. Lenke til kommentar
pmiddy Skrevet 16. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2012 Viser seg at det er selve dockingen som er defekt. Fungerer hvis jeg kobler USB mottakeren rett i PCen. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 Viser seg at det er selve dockingen som er defekt. Fungerer hvis jeg kobler USB mottakeren rett i PCen. Dumt Har du installert programvare? Kanskje driveren til docken ikke ble installert ordentlig? Lenke til kommentar
pmiddy Skrevet 16. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2012 Har du noe link til den da? jeg finner den ikke ihvertfall Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 Har du noe link til den da? jeg finner den ikke ihvertfall Skal følge med CD og manual. Lenke til kommentar
pmiddy Skrevet 16. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2012 Installerte den nyeste programvaren via Nettet ;P Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 Installerte den nyeste programvaren via Nettet ;P Funker den som den skal nå? Lenke til kommentar
pmiddy Skrevet 17. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2012 Neinei : ) Installerte faktisk de nyeste driverne som lå ute før jeg koblet til docking og headset... Så det tyder egentlig til en defekt docking eller noe slikt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå