AndersT2 Skrevet 19. august 2003 Del Skrevet 19. august 2003 hvordan kan jeg omgjøre de DVD musikk videoene jeg har til ett mer PC vennlig format, så jeg slipper å putte i DVDen, eller at de opptar alt for mye plass som VOB filer. Vil helst ha dem som MOV eller AVI filer, siden de har best bilde, men MPEG eller WMV er også greit. Lenke til kommentar
XPUserz Skrevet 19. august 2003 Del Skrevet 19. august 2003 Finnes noe bra som heter #1 DVD Ripper & #1 CD Ripper på www.dvdtox.com tror jeg. Ellers kan du søke i Google. Fint program til DVD'er , men husk å velge infinite og ikke 755MB ! er det bare på PC du skal se filmene er det bedre med 1 fil på 1,2GB en 2 filer på halvparten. Men det vurderer du jo selv. For ekstraktering av musikkvideoer fra DVD'er er Max DVD to MPEG greit nok. Kvaliteten er sånn 75% av forventet. Lenke til kommentar
D2001 Skrevet 19. august 2003 Del Skrevet 19. august 2003 Hei, anbefaler deg Dr. DivX, offisiell DivX ; -) ripper. Koster 3 røde da, men det er verdt det! Da får du en film i "rå" kvalitet på ca. 600MB. Lenke til kommentar
XPUserz Skrevet 21. august 2003 Del Skrevet 21. august 2003 Hei,anbefaler deg Dr. DivX, offisiell DivX ; -) ripper. Koster 3 røde da, men det er verdt det! Da får du en film i "rå" kvalitet på ca. 600MB. Har du activation kode til Dr. DivX vil jeg gjerne ha den Lenke til kommentar
ProXimO Skrevet 21. august 2003 Del Skrevet 21. august 2003 rip dvd til divx med dvdx(prog anbefales),så bruker du TMPEG til å "dra ut" audio fra filmen...etter det så kan du reg audio fila i evt Cool Edit... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå