The Redmen Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 (endret) Hei! På min Tatung tv(usikker på model osv) så er det to HDMI innganger, så det er HD på den! Men når jeg kobler til ps3n min så funker det greit inne på selveste ps3 systemet osv. Men med en gang jeg setter inn et spill som funker i HD så blir skjermen svart eller skjermen blir delt inn i mange deler osv... Noen som kan hjelpe?? Mvh LFCboy Endret 16. januar 2012 av LFCboy Lenke til kommentar
Dibs Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 (endret) Prøv å hold startknappen på PS3en inne i noen sekunder til den piper, så resetter den videoinnstillingene slik at de passer med tven din. Det kan gjøre susen Endret 16. januar 2012 av GwenDibley Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 16. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2012 Joda.. Gjør alltid det for ellers funker ikke noenting.... For selve ps3 systemet funker men med en gang jeg starter et spill blir det klikk... Lenke til kommentar
Dibs Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 Hm... Skjønner. Og den har funka før? Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 17. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2012 Hvordan da? Ps3n funker når jeg bruker scart ja. Og tvn funker helt fint ellers....Har ikke hdmi dekoder så vet ikke om ting ellers funker i HD Lenke til kommentar
Dibs Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 Alt er bra når du bruker scart, ja. Rart det da. Og det hjalp ikke å holde inne startknappen heller? Altså, ikke bare skru den på, men holde den nede i 5-6 sekunder helt til den piper en gang til. Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 18. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2012 Jaja, har holdt ned til det piper:) Lenke til kommentar
The Redmen Skrevet 11. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2012 Denne er løst. Fikk fiksa noen innstillinger på ps3 og tv! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå