Dr. Mobius Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 Tror ikke engang Bioware vet nøyaktig når det kommer. Lenke til kommentar
Disco Stu Skrevet 17. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2012 Tror ikke engang Bioware vet nøyaktig når det kommer. Ok, jeg leste ett sted i dag at noen mener at det kommer med patchen som kommer i dag, men det stemmer ikke tror jeg. Jeg har også lest at noen har fått ser et Legacy navn. Stemmer det? Isåfall hvordan? Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 (endret) Alle får Legacy-navn ved slutten av Act 1. Ca level 30-32. Dette er allerede implementert, men det er også alt. Resten av Legacy-systemet vil dukke opp i senere patcher. Hva dette systemet er, er det bare Bioware som vet. De eneste de har sagt er at man blant annet skal kunne sette opp relasjoner mellom altene sine. Altså om de er i slekt, venner osv. Endret 17. januar 2012 av Naken_Greve Lenke til kommentar
Disco Stu Skrevet 18. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2012 Alle får Legacy-navn ved slutten av Act 1. Ca level 30-32. Dette er allerede implementert, men det er også alt. Resten av Legacy-systemet vil dukke opp i senere patcher. Hva dette systemet er, er det bare Bioware som vet. De eneste de har sagt er at man blant annet skal kunne sette opp relasjoner mellom altene sine. Altså om de er i slekt, venner osv. Aha! Dette oppklarer mye for meg Takk doktor Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 Og med tanke på at Legacy taben befinner seg sammen med skill-treet er det grunner til å tro at det kanskje vil komme noen Legacy skills også. Kanskje en ørliten boost på et eller annet på tvers av karakteren dine, men dette er bare mine antagelser. Lenke til kommentar
Decoman Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 Kan man velge sitt eget legacy navn? F.eks "Spicywiener"? Lenke til kommentar
Sheldors Skrevet 25. januar 2012 Del Skrevet 25. januar 2012 Det skal komme noen "unike" skills som du ikke får tilgang til før du er sånn og sånn level på Legacy! Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 25. januar 2012 Del Skrevet 25. januar 2012 Jeg venter på flere detaljer før jeg evt. resubber, for om jeg resubber så kommer det til å gå mye i alts. Og ja, jeg er typens om ville rerollet for å få skifte rase og/eller andre ting om de er jævel nok til å låse opp nye ting i char creator i legacy. Så derfor venter jeg heller... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå