OC-Freak Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 (endret) Tenkte det skulle være bedre å bestille gjennom netshop.no enn netshopxl.no Begge butikkene hadde 17 stk av varen på eksternlager(regner med de speiler samme eksternlager på mange produkter). Det er helt greit, man forventer at det tar noe tid når varen er på eksternlager, men hvor lenge er normalt? Varen er et helt vanlig trådløst nettverkskort; http://www.netshop.no/Avdelinger/Datautstyr/Nettverk/Tr%C3%A5dl%C3%B8s-Kort/USB/ASUS/ASUS-PCE-N15-Wireless-LAN-PCI-Ex-1-N-80211b-g-n-300Mbps-50156-p0000177789.aspx Det er nå 16 stk på eksternlager. Når jeg bestilte den 29.12 var det som sagt 17 stk på lager. 5.1 får jeg en oppdatering på "leveringsendring" med ubekreftet dato uka etter 11.1 får jeg en ny leveringsendring, denne gangen ubekreftet 20.1. Hvor lang tid skal det ta netshop å sende en vare som i følge webshopen er på eksternlager? Det burde ikke ta over 2 uker ihvertfall. Jeg har ingenting imot at butikker bruker eksternlager så lenge det opplyses om det og leveringstiden er innenfor rimelighetens grenser, men i dette tilfellet virker det som om netshop sitt websystem lyver om lagerstatus, og at varen faktisk ikke er på eksternlager. DET syns jeg er uproffesjonelt. Endret 16. januar 2012 av OC-Freak Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 Sånn kan vel skje de fleste steder. En useriøs butikk/nettbutikk er kjent med flere navn. Så jeg handler netshop ikke netshopXL er sikker samme nettbutikk adresse, eneste at vareutvalget er større. Lenke til kommentar
incom1337 Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 bestilte selv et PC-bygg gjennom Netshop i forrige uke. Min erfaring er helt ulik din, da pcn min var bygget ferdig og levert på 5 dager, dette med 2 varer fra fjernlager. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå