Gå til innhold

BK: Alone in the dark

Gjest Slettet+3124

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3124

Har ikke så mye kritikk å komme med her, synes det er et godt siluettbilde hvor innholdet er fint plassert. Har du reparert eller gjort noe med himmelen? - det kan se slik ut med noen gjentagende mønstre, men det kan også like gjerne være slik himmelen var under opptaket.

Har tenkt litt.. og jeg lurer på hvor du mener det er repeterende himmel? :) Har studert bildet litt, og jeg klarer ikke se det selv iallefall.. :)

Lenke til kommentar

snipsnap

Har tenkt litt.. og jeg lurer på hvor du mener det er repeterende himmel? :) Har studert bildet litt, og jeg klarer ikke se det selv iallefall.. :)

Hei igjen, det jeg tenkte på er skyformasjonene mellom treet og det store mørke skyen om mulig noe til venstre for den siste. Der er det noen avlange mindre skydotter som kan sees ut som kloninger som er gnidd litt på. Men, som nevnt kan dette like godt være helt naturlig - og som du jo har bekreftet at det er. Det var også min usikkerhet som gjorde at jeg spurte, og kanskje den iboende menneskelige egenskapen å alltid søke etter mønster i det udefinerte, litt av det samme som når man ligger på ryggen om sommeren og kikker opp på himmelen og ser forskjellige figurer i skyene - ergo ikke så mye å legge vekt på :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124

Det er vel det som gjør oss mennesker forskjellige, andre ser mønstre som andre igjen ikke ser.. :) Hmm.. har altså studert himmelen inngående nå, og jeg finner ingen repeterende mønstre altså.. :) Men igjen.. takk for tilbakemeldinger..! :thumbup:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124

Råtøft bilde, rett og slett, veldig stemningsfullt. Kunne gjerne vært detaljer i forgrunnen også, men fungerer også godt uten.

Det var helt bevisst i fra min side å gjøre forgrunnen helt mørk. ;) Da jeg er litt ute etter en grafisk fremstilling av bildet! :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...