MorganGaming Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 jeg har kjøpt en original xbox av en kamerat. hvordan soft modder jeg den så jeg kan spille backup spilla mine? helst uten og kjøpe masse ting. takk for svar! Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 (endret) Send den inn til f.eks xunlock.no Endret 16. januar 2012 av AvidGamer Lenke til kommentar
MorganGaming Skrevet 16. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2012 Send den inn til f.eks xunlock.no fin side, men har du noen erfaring med denne netshopen? hadde egentlig mer lyst på en DIY guide, men dette hørtes interessant ut. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 Ja, jeg har brukt de nokså lenge. Sender inn når det er oppdatering. Ganske raske og vennlig. Lenke til kommentar
MorganGaming Skrevet 17. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2012 Ja, jeg har brukt de nokså lenge. Sender inn når det er oppdatering. Ganske raske og vennlig. ok. sender inn xbox'n når jeg har fått lønn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå