Slesko Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 Hei, jeg kjøpte nylig 2 vertex 3 60GB og satte de opp i raid. Dette er hva HDtune pro sier om "diskene": Hva er galt? Får 7,9 i Windows Experience index (vis dette har noe og si.) Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 Prøv å test dem hver for seg å se hvordan ytelse du får. Mulig du bare har satt de opp i JBOD. Lenke til kommentar
Slesko Skrevet 17. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2012 Fikk: 490 MB/s write og 559 MB/s Read i ATTO benchmark på den ene disken, men den andre disken ble det noen problemer med i atto; jeg fikk helt like scores, men på 4k Write, brukte den DRIIIT lang tid, og plutselig ga den meg 29 mb/s write, er det noe galt med disken ? Fikk mye Bsod og IO error med begge diskene i raid med OS på, dette tror jeg at jeg fikset ved og upgradere Firmware, og fjerne overclock'ene i pcen. Skal prøve og sette de i raid igjen, og se hva som skjer. Yöu Lenke til kommentar
Slesko Skrevet 17. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2012 (endret) Raid 0 ATTO, syntes Readen var VELDIG low på de første testene, noen som vet hvorfor dette er sånn? Virker som jeg har fått tilbake stabiliteten. Yöu Edit: Sammenlignet med denne http://media.photobucket.com/image/vertex%203%20atto%20raid/meowis123/test_ocz3raid0.jpg Edit2: Alle andre Disk bencher, som Crystal og As ssd gir meg KJEMPE lav write ytelse. Endret 17. januar 2012 av You Lenke til kommentar
Slesko Skrevet 17. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2012 Har kjørt windows lenge nå uten Bsods eller noe, markerer denne som løst. Yöu Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå