Gå til innhold

Problemer med tilkopling til TV

Bomsen

Anbefalte innlegg

Eg minnes ein gang i gamledager da eg hadde farger når eg kopla PCen til TVen.. men slik er det ikkje i dag.. Eg har eit Geeforce 3MX kort og kopler til TVen(Grundig type Arganto) med ein S-Video kabel. TVen støtter dei fleste fargestandardane, men uansett kva eg stiller TVen inn på får eg svart kvitt bilde. Eg har prøvd å justere fargesettinga i Windows og, men det har ikkje gjort noko.. Eg er på nippet til å gje det heile opp.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

No har eg gjort alt som eg har lest i forumet her for å få dette fiksa. Var inn på Nvidia.com og å las om tilkopling til TV. Der las eg at ein skulle plugge ut skjermkabelen og starte opp med berre S-video kabelen i. Eg gjorde det. Det eg observerte var at fargene var som det skulle heilt til påloggingsvinduet kom opp, da vart det svart kvitt igjen. Så det må vere windows som er kjernen i problemet. Eg har stilt inn fargestandarden til både TV og PC til PAl-B..(har for den saks skuld og testa Pal-G, -H, -I, -M, -N, -60, NTSC M og NTSC4.4 også med same resultat). Dette begynner å bli lite gøy.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...