Gå til innhold
Trenger du råd om juss? Still spørsmål anonymt her ×

Lærer kjefter: "Hadde ikke det dær vært ett uhell ville æ kvælt dæ"*Kveletakbevegelser*

Duer Dust

Anbefalte innlegg

En elev søler kaffe med et uhell på en mobil til en annen elev. Når den uheldige skal til å tørke mobilen roper læreren: "Hadde ikke det dær vært ett uhell ville æ kvælt dæ" og demonstrerer ganske fint til med hendene. Det var tydelig at det ikke var en spøk for å si det slik.

Er det noen som vet om læreren kanskje har tråkket på noen lover under dette aggressive og rare anfallet? Hvilke lover?

Hadde vært utrolig kjekt med svar! =)

Endret av Sirizly
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det var tydelig at det ikke var en spøk for å si det slik.

Dersom du seriøst tror en lærer ville ha kvelt en student, så tror jeg du har litt skrantende virkelighetsoppfattelse. Hvor gamle elever/studenter er dette? Kaffe og mobiltelefoner høres ikke ut som et alderstrinn hvor det går barn som er små nok til å bli skremt av et slik utsagn.

Endret av Pseudopod
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Dersom du seriøst tror en lærer ville ha kvelt en student, så tror jeg du har litt skrantende virkelighetsoppfattelse. Hvor gamle elever/studenter er dette? Kaffe og mobiltelefoner høres ikke ut som et alderstrinn hvor det går barn som er små nok til å bli skremt av et slik utsagn.

This. Forøvrig er jeg lei av studenter som skal ta en lærer for absolutt alt.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Læreren ga ingen tegn til særkasme eller at det var humoristisk ment. Det var ett rage-anfall. Jeg påstår ikke at læreren ville tatt kvelertak på noen.

Jeg mener at det er uakseptabelt oppførsel spesielt når man er lærer. Det handler om respekt. Og selv om man har en dårlig dag eller har ett rage-anfall, så beklager man seg ettepå, men det gjorde læreren altså ikke.

Lenke til kommentar

This. Forøvrig er jeg lei av studenter som skal ta en lærer for absolutt alt.

Jeg er ikke en av de. Beklager for at jeg sier det, men du er ikke synsk =/

Lenke til kommentar

(...) Det handler om respekt.(...)

Hvor ofte kommer den respekten andre veien? Dette var vel bare et litt uheldig tidspunkt for læreren. Hadde h*n virkelig vært et problem hadde du kunne dratt frem et bedre eksempel enn dette.

Jeg syns dette er viktig, at respekt blir tatt seriøst for lærere og elever.

Jeg syns også at positivitet er uhyre viktig.

Det er ikke noe nytt at det lite av respekt og positivitet på skolen, noen skoler sliter mer med dette enn andre.

Jeg tar dette fram p.g.a. at jeg har lyst å være med å hjelpe miljøet på skolen, selv om jeg kanskje ikke hjelper så mye så hjelper jeg litt.

Jeg regner med at siden jeg tar dette opp med læreren, vil læreren huske dette neste gang h*n har en dårlig dag, å ikke ta det ut over kollegaer eller elever..håper jeg. Er da ikke noe galt i å prøve. =)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Ser ut for meg som at du ble medlem i forumet BARE for å se om du kunne "ta" læreren din for noe. Må si jeg er veldig enig med AnewZ!

som PencilCase spurte om, hvordan er læreren ellers?

Jeg vet helt ærlig ikke hvordan læreren er ellers, dette var mitt første møte med h*n.

Å nei du trenger ikke uroe deg for at jeg kommer til å go american-style på læreren for en dårlig dag.

Hvorfor bryr læreren seg om en annens elev mobil?

Men uansett: Ingenting å ta seg nær av imo (gitt at dette er et enkelttilfelle)

Nei det vet ingen. Å nei tror nok ingen tok seg særlig nær av det :p Som sagt det handler om respekt.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Ser ut for meg som at du ble medlem i forumet BARE for å se om du kunne "ta" læreren din for noe. Må si jeg er veldig enig med AnewZ!

som PencilCase spurte om, hvordan er læreren ellers?

Jeg vet helt ærlig ikke hvordan læreren er ellers, dette var mitt første møte med h*n.

Å nei du trenger ikke uroe deg for at jeg kommer til å go american-style på læreren for en dårlig dag.

Som sagt det handler om respekt.

Hvis dette var ditt første møte med den læreren, foreslår jeg at du lar h*n få en sjanse til. Ja, og glem ikke at det handler om respekt. Lykke til!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...