Gå til innhold

Hvordan blir respons på i5 2500k med 1600 MHz?

BRDP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Okey jeg kjønner, grunnen til at jeg bytter er fordi jeg meker at systemet bruker en god del minne for at den skal fungere som jeg ønsker, og når jeg spiller tunge rpg og fps spill så kommer den veldig langt opp på forbruk totalt sett. Derfor med det faktum at programmer og spill logisk nok bare trenger mer og mer ressuser fra maskinen så ønsker jeg ikke at minne som forøverig er den største flake korken i maskinen min ikke skal bli noe problem.

Dette er min grunn til mitt ønske om bytte :)

Lenke til kommentar

Okey jeg kjønner, grunnen til at jeg bytter er fordi jeg meker at systemet bruker en god del minne for at den skal fungere som jeg ønsker, og når jeg spiller tunge rpg og fps spill så kommer den veldig langt opp på forbruk totalt sett. Derfor med det faktum at programmer og spill logisk nok bare trenger mer og mer ressuser fra maskinen så ønsker jeg ikke at minne som forøverig er den største flake korken i maskinen min ikke skal bli noe problem.

Dette er min grunn til mitt ønske om bytte :)

Ingen spill i dag har mulighet til å bruke mer enn 3GB RAM siden de er kompilert for 32-bit Windows, de kan ikke bruke mer enn 2GB på 32-bit utgaver, mens på 64-bit utgaven kan de bruke 3GB om de er Large Address aware.

Med mindre du har tenkt å bruke RAMdisk eller kjøre tre-fire virtuelle maskiner med hvert sitt spill er sjansene for å bruke mer enn 8GB null.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...