any question? Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 hallo ville dere ha hatt forsikring på laptop, når du skal til utlandet? skal kjøpe ny før jeg reiser:) Den koster 5250kr Lenke til kommentar
nomore Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 Har du ikke reiseforsikring? Lenke til kommentar
Tjostolf Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 Er det forsikringen eller laptopen som koster 5250kr? Som nevnt burde vel en vanlig reiseforsikring dekke tyveri eller liknende, men du bør kanskje ikke miste den i havet.... Lenke til kommentar
Geirern Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 Reiseforsikring vil dekke den for tyveri. Hvis du er under 20 år er du mest sannsynlig dekket av familiens reiseforsikring (avhengig av selskap). Forsikring for uhellskader på laptopen ligger i noen innboforsikringer, avhengig av hvilken forsikring du/foreldrene dine har valgt og avhengig av selskap. Du kan også ha få "påprakket" ekstra ulykkesforsikring når PCen ble kjøpt. Hvis du er innenfor garanti gjelder den både i Norge og i utlandet. Personlig hadde ikke jeg dratt med noe verdt 5000 kr til utlandet uten en ordentlig reiseforsikring og ulykkesforsikring, men jeg jobber jo med dette så kanskje jeg er inhabil? Lenke til kommentar
any question? Skrevet 16. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2012 det er pcen som koster 5250 Lenke til kommentar
any question? Skrevet 16. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2012 det er denne laptopen : http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=651395 , men det er ingen forsikring som selges på komplett?? Vet noen av dere om det er noen andre plasser jeg kan få forsikring på den? Lenke til kommentar
nomore Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 Tja, et vilt forslag vil jo være et forsikringsselskap. Men har du ikke reiseforsikring(spørsmål stilt tidligere)? Lenke til kommentar
Geirern Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 Hvis ikke du har noe via innbo eller reise, så kan du tegne egen forsikring kun på pcen. Sendte deg PM jeg.. Lenke til kommentar
Dibs Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 Blir pcen stjålet eller lignende på ferien, så dekker reiseforsikringa det. Ser det står du er 14år på profilen din, og hvis foreldrene dine har reiseforsikring, så er sannsynligheten stor for at den gjelder for deg også Lenke til kommentar
any question? Skrevet 16. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2012 skal reise med skolen... vet ikke hva forsikring de har, men jeg vil tippe di har reiseforsikrig da.... men vis jeg mister den i bakken??? da dekker vel ikke den det? Lenke til kommentar
MostLikedPageAttempt Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 (endret) Hør med foreldrene dine først, spør om de har resiseforsikring som gjelder for "deg" også. Hvis dem har det er det ikke noe problem. Edit: Skrev denne posten før din siste post Endret 16. januar 2012 av MostLikedPageAttempt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå