Gå til innhold

Casemod-compo på OK i høst?

Les innlegget først!  

353 stemmer

1. 1. Les innlegget først!

• nei
      69
    • ja
      430

Anbefalte innlegg

Bor i tromsø, så jeg håper at det blir et slikt opplegg at man sendte inn een drøss av bilder med beskrivelse.

You're right. Men det må være god kvalitet på bildene, og de må ikke være uklare.

Kan en person delta med flere modder ?

Hva sier du yummy?

Gjerne for oss. Det har vi ikke avgjort, men jeg ser ingen hindring i det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette høres gøy ut, da er det på tide å finne frem dremel'en, og slakte maskina til dama :)

Tror jeg skal ta meg en liten tur på søppeldynga i helga, mye stash å finne der som kan ende opp som en über mod. Mye billigere enn visse nettbutikker.

Gleder meg, håper jeg har litt tid på meg fortsatt. trenger hvertfall en mnds tid

Lenke til kommentar

Folkens - husk at det finnes andre sjapper enn Microplex, Netconnection og 3dfx Cool som selger utstyr som det ligger en potensiell mod i. Nevner f.eks. Biltema, Chlaser'n, Audio/Video -sjapper... La fantasien flyte!

En gang var det en d00d som fant på å sette lys og vindu i kassa. Se hvor vi er i dag! Kanskje DU er opphavet til "case mods - the next generation"! :yes:

Lenke til kommentar

skam bra idè!

jeg er også med, men jeg vet ikke hvor hard denne compo'en kommer til å bli.. er det slik at de rike vinner? mens de som er fattige taper? da blir det ikke gøy asso..

da vil jeg ikke, men hvis det er slik at alle har samme mulighet, etter det at man ser etter penger, så blir det mer rettferdig.

men ellers gleder jeg meg noe SYYYYYYYYKT! jeg krever nesten top 50 hvis jeg blir med :p:P:P

Lenke til kommentar

Ide:

1 ølfat

1 226w peltier

1 vannkjølingsystem

Få vannkjølinga til å kjøle ned pelt'en og mekk tappekran fra ølfatet som går forbi peltier-elementets kalde side.

¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨Pumpe -->___ ___ --> Til radiator og reservoar

¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨|_|_

_______¨¨¨¨Varm side _|___|_ <--- kjøleblokk

|¨¨-->¨|_____________|PELT|___________

|¨¨¨¨¨¨|¨¨¨¨Kald side¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨|

|¨¨Øl¨¨|¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨ |

|¨¨¨¨¨¨|¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨|- Kran

|¨¨¨¨¨¨|____________<-- Tilbake til fat___________|

^^^^^

PS: tenk på ¨¨ som mellomrom. (Mellomrom blir avspist her...)

Sveis hele skiten fast på et matchene lian-li kabinett. :D (Og la krana stå ut av døra!)

Lenke til kommentar
CaseMOD...Ligger litt uklarhet i ordet i henhold til konkurransen synes jeg...Kan deltagere bare stille med færdigkjøpte skranglekasser som er moddet, eller kan vi stille med 100% hjemmebygget kasse? :shrug:

Read the thread and be wise, my friend! VISSE krav stiller vi - som jeg tidligere i denne tråden har nevnt, er ikke det å montere noen katoder og en LED-vifte inn i f.eks. et Raidmax casemod - det er montering av hardware! Casemod brukes om fugl og fisk nå til dags - men det er først når du gjør noe "custom" at det er_casemod_. Vi kommer i alle fall til å kassere bidrag der det ikke er gjort noe annet enn å smelle inn en katode eller tre.

Lenke til kommentar
fin ide dette,men hva om dere designa et sikkelig flott diplom til de som vant i tillegg til premien, et som var verd å henge på veggen

Ingen dum ide! Men i såfall blir det ikke noe trøtt papirdiplom. Skarreværra, så skarreværra!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...