Gå til innhold

Casemod-compo på OK i høst?

Les innlegget først!  

353 stemmer

1. 1. Les innlegget først!

• nei
      69
    • ja
      430

Anbefalte innlegg

Jeg vil forsøke å få med meg leverandører og produsenter på dette, men først må vi lodde stemningen litt.

Hva blir førstepremien. Et plexikabinett eller et vannkjølingsett. Trur ikke vinnern blir så begeistra for det.

Aner ikke. Det finner vi nok ut, og tips mottas med takk. :) Noe spesielt skal det uansett bli.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg vil forsøke å få med meg leverandører og produsenter på dette, men først må vi lodde stemningen litt.

Hva blir førstepremien. Et plexikabinett eller et vannkjølingsett. Trur ikke vinnern blir så begeistra for det.

Aner ikke. Det finner vi nok ut, og tips mottas med takk. :) Noe spesielt skal det uansett bli.

Chiftex Dragon tower og Dør med Vindu :D

Men fra spøk til alvor så trur jeg et gavekort på en nettbutikk som selger hardware. trur jeg hadde passet bra. Blir liksomt litt kjedelig å vinne noe casemodsaker da vinner sansynligvis har et "tøft" (Jeg kaller det harry kabinett :D ) kabinett fra før som han er fornøyd med.

Lenke til kommentar
jaa .. la oss ha enda en casemod compo hvor folk med neonlys og plexi kan vinne!!

:evil:

You wish... Nei, det stilles STRENGERE krav enn som så. Å montere en katode i et kabinett med ferdig vindu er ikke casemod - det er montering av hardware. De deltagerne som stiller med noe slikt, vil ikke bli vurdert engang!

For øvrig - de av dere som skal på NAiT i høst, kan melde dere på casemod-compoen som vi skal holde der. :) Kravene til deltagelse vil naturlig nok bli litt slakkere, men den beste vinner uansett. :)

Lenke til kommentar

Hmmm ... Kabinett med ferdig vindu er ikke tillatt ...

Spørs hvordan det blir med min nåværende casemod-ide: Ta et gammelt Simrad EX papir-ekkolodd (som for øvrig har vindu med sidelys), røske ut innmaten og montere noe PC-hardware i kassa. Den har fire store knotter på framsida, som jeg vurderer å bruke til vifte/katodestyring.

Hvis jeg noensinne starter prosjektet, kommer det en tråd i Casemods-forumet.

Lenke til kommentar

Jeg har ikke sagt at kabinetter som leveres ferdig med vindu ikke er "lov" i konkurransen - men at det ikke holder å montere to katoder i et slikt kabinett og kalle det casemod. Monterer man et vindu inn i et kabinett som opprinnelig ikke hadde vindu, er det casemod. Dog skal man være klar over at i slike konkurranser er det den beste som vinner - så hver og en får selv avgjøre om kassa deres holder mål eller ikke. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...