Gå til innhold

Casemod-compo på OK i høst?

Les innlegget først!  

353 stemmer

1. 1. Les innlegget først!

• nei
      69
    • ja
      430

Anbefalte innlegg

Hei folkens!

Jeg har lyst å kjøre igang en casemod-compo. Ideen er at kun himasnekra bidrag får være med - det nytter IKKE å komme med en mod som kan kjøpes på nærmeste webshop! Det er åpent for å benytte varer fra webshops, men et kabinett som leveres med vinduer er ikke casemod. Heller ikke å montere to katoder i det. Casemod er casemod først når du tar fram verktøyet og gjør noe _selv_.

Jeg vil forsøke å få med meg leverandører og produsenter på dette, men først må vi lodde stemningen litt.

Under forutsetning at vi får dette til, og under disse (foreløpige) reglene:

ER DERE MED ELLER?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Casemod er casemod først når du tar fram verktøyet og gjør noe _selv_.

Genialt sakt. Ikke orka vært så mye i forumene her i det siste siden alle 14issene trur case mod er en katode i kabinettet, med kometarene hva syntes dere? etc så går en lei. men håper dette kan bidra en del da. Noe annet igjen er at dette er overklokking.no og kanskje man heller skulle satsa på en overklokkings konkurangse en casemod? men ser jo at utviklingen av overklokking.no går mer og mer (desverre) mod casmod. Skulle ønske man fikk flere prosjekter som ducman og få andre har gjort. så hondaen laget en hjemmelaget "vapo", synd det ikke var no artikkel om det. casemod.no <- skulle kanskje vært registrert av dere som en under side? så slipper vi så mye neonlys, katodetester og kabinett tester her? bare en liten tanke

Lenke til kommentar
Noe annet igjen er at dette er overklokking.no og kanskje man heller skulle satsa på en overklokkings konkurangse en casemod? men ser jo at utviklingen av overklokking.no går mer og mer (desverre) mod casmod.

Ta en titt her, du. :)

Casemod har vært "vår greie" veldig lenge, og vi vil ikke slutte med det. Vi vil legge mer vekt på temaet overklokking, men vil ikke slutte med casemods. Mitt ønske er at vi får tilbake litt av spiriten fra tidligere - DIY! :)

Lenke til kommentar

Når ? Åneiånei har ikke tid.... har ikke penger....

Trenger ca 2 mnd og 4 tusen for å gjøre modden jeg skal gjøre.

Hmm....får vel nesten....nei....

[/kaninen fra Alice i eventyrland mode]

Dersom dere setter en dato ganske sent i høst, så skal jeg se om jeg greier å få den ferdig i tide. Og dette er ikke noen "kaldkathode og bærestropp" mod.

Lenke til kommentar
Når ? Åneiånei har ikke tid.... har ikke penger....  

Trenger ca 2 mnd og 4 tusen for å gjøre modden jeg skal gjøre.  

Hmm....får vel nesten....nei....

[/kaninen fra Alice i eventyrland mode]

Dersom dere setter en dato ganske sent i høst, så skal jeg se om jeg greier å få den ferdig i tide. Og dette er ikke noen "kaldkathode og bærestropp" mod.

Da får du starte her og nå. Det vil ta noen måneder før compoen lanseres, trur eg. Ting skal planlegges, og vi vil jo gi folk litt tid før dommedag. :)

Lenke til kommentar

****** ****** ****** hel**** osv osv :grumpy: jeg vil maks2k være med da!!! Men jeg har som vanlig ikke penger... modden jeg har nå duger nok fint lite, men jeg er ihvertfall med på at skal være en så kan jeg få sett på andre...

ps: noen som vil donere en fattig russ et par tusen kroner til case-mod eller? :roll:

Lenke til kommentar

Jeg vil forsøke å få med meg leverandører og produsenter på dette, men først må vi lodde stemningen litt.

Hva blir førstepremien. Et plexikabinett eller et vannkjølingsett. Trur ikke vinnern blir så begeistra for det.

Forslag til premie: "Gavekort" på en utstyr-forselger(f.eks 3DFXCool, Microplex, Netconnection)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...